FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-VBGametitle-FO3 OA

Саботаж на дамбі Гувера (англ. Hoover Sabotage) — подія історії світу Fallout, військова спецоперація розпочата Китаєм з метою знищення дамби Гувера.

Опис Редагувати

В Van Buren Дамба Гувера була не тільки гідроелектростанцією, але й містила в собі секретну дослідницьку лабораторію Ѕ1С, вчені якої працювали з ВПЕ і займалися генетичними розробками. Про це дізналася китайська розвідка і прийняла рішення знищити греблю, щоб в місці з нею і знищилися розробки, які могли б бути використані проти Китаю. Кілька китайських солдат у стелс-броні пробралися в лабораторію Ѕ1С і заклали там бомбу, в той час як інші встановили вибухівку в основних приміщеннях генератора. Однак, одна з бомб спрацювала передчасно і вся охорона греблі була поставлена на вуха. Далі пішов хаос, але можна зробити висновки, що саботаж був зірваний, частина греблі була сильно пошкоджена, а з лабораторії втекло кілька генетично модифікованих істот. Однак потім лабораторія була заблокована і всередині неї залишилися кілька китайців і четверо вчених. Вони були приречені загинути від зброї супротивників, або від голоду, можливо, простягнувши деякий час, поїдаючи залишки генетично модифікованих істот.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

В Operation: Anchorage є вирізана з гри запис терміналу, в якій йдеться, що в ході придушення саботажу була отримана трофейна китайська стелс-броня.

В Fallout: New Vegas ця броня є, що підтверджує факт саботажу проведення китайцями. В кімнаті полковника Мур, в терміналі, є доповідь, в якій йдеться про зниклої броні з невідомого матеріалу, яка була втрачена після інвентаризації.

Однак через відсутність значних пошкоджень дамби та й того факту, що всередині неї немає ніяких секретних лабораторій, мотиви і цілі проведення операції залишаються невідомими. Швидше всього, що китайці хотіли створити в регіоні проблеми з електропостачанням і в першу чергу Лас-Вегаса.

Поява Редагувати

Саботаж на дамбі Гувера повинен був згадуватися у Van Buren, доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage та згадується у Fallout: New Vegas.