FANDOM

Gametitle-FO3

Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 3

С'юзен Ланкастер (англ. Susan Lancaster) — персонаж Fallout 3. Куртизанка, яка живе в Тенпенні-Тауер.

Опис Редагувати

С'юзен надає любовні послуги у Тенпенні-Тауер. Доктор Бенфілд з нею кожен вівторок і четвер, Герберт Дешвуд з нею по неділях, а по суботах вона з Алістером Тенпенні. Часто С'юзен можна знайти употребляющую напої у барі, здійснюючу покупки в магазинах або за їжею в кафе «Бомонд». На столі С'юзен лежить любовний лист від чоловіки, дружина якого, можливо, не надто спокійно поставиться до того, що її чоловік зраджує їй[1].

Жителька Тенпенні-Тауер, живе на останньому поверсі в пентхаусі, але іноді її можна побачити у спальні Херберта Дэшвуда. С'юзен — одна з списку Буркотуна у квесті «Просто бізнес». Можливо, вона була работорговцем в Парадіз-Фоллз але пішла не заплативши за вихід, з тих пір за нею полюють. У випадку заселення або нападу гулей на Тенпенні-Тауер, С'юзен гине, але квест при цьому продовжиться. Дуже негативно думає про гулях, і буде дуже вдячна Самотньому Подорожньому, якщо він вб'є їх усіх.

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Інвентар Редагувати

Пов'язані квести Редагувати

  • Просто бізнес • С'юзен одна з цілей у списку який дає работорговець Буркотун.
  • Тенпенні-Тауер • Обшукавши стіл С'юзен, можна знайти компрометуюче лист; показавши його Міллісент Веллінгтон, гравець доб'ється того, що міс Веллінгтон сама уб'є чоловіка і його коханку С'юзен, зменшивши таким чином кількість гулененавистников на два.

Поява Редагувати

С'юзен Ланкастер з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати