FANDOM

Gametitle-FOBOS
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Річард.
FOBoSLogoНаступна інформація заснована на даних Fallout: Brotherhood of Steel и не підтверджена основним каноном.

Річард (англ. Richard) — персонаж Fallout: Brotherhood of Steel.

Опис Редагувати

Мер техаського міста Карбон восени 2208 року і одночасно інформатор рейдерів з угрупування Джейн. Характер взаємовідносин між ними невідомий, однак Річард займає в ньому швидше підлегле становище[1]. Тим не менш, особисто для Річарда співпраця з грабіжниками є вигідним.

Після появи в місті послушника Братства Сталі, що знищив групу рейдерів, бешкетували в місцевому барі, Річард намагається вирішити проблему силами, наявними в його розпорядженні.

З'ясувавши, що послушник розшукує зниклих паладинів Братства, він вирішує збрехати, що вони спустилися на дно Кратера, і віддає йому ключ від підйомника. Після цього він повідомляє рейдерам про появу їх супротивника і разом з групою бандитів спускається на дно розлому.

Перш ніж напасти на послушника, Річард розповідає йому, що рейдери поставили його перед вибором — або їм принесуть голову того, хто вбив їх побратимів в барі, або вони спалять місто.

Річард і супроводжували його бандити будуть вбиті в бою з послушником.

Взаємодія з протагоністом Редагувати

  • Якщо під час першої розмови з мером Каїн, почувши образу[2], стане вести себе агресивно, мер дасть йому 50 пляшкових кришок;
  • Після вбивства Річарда на дні Кратера протагоніст отримує 300 одиниць досвіду.

Квести Редагувати

Очистити склад від радскорпіонів • Після розмови з Річардом можна отримати від нього ключ від складу, який слід очистити від радскорпіонів. Після зачищення складу можна поговорити Річардом ще раз і він розповість, що паладини Братства Сталі, яких розшукує головний герой, були в місті і спустилися на дно Кратера.

Поява Редагувати

Річард з'являється тільки у Fallout: Brotherhood of Steel.

Примітки Редагувати

  1. Під час розмови з ним Джейн називає Річарда «черв'яком» і наказує йому заткнутися (Shut your mouth, worm, before I step on you!).
  2. Hmph. I don't converse with garbage. Goodbye.