FANDOM

Gametitle-FO4

«Спаситель» (англ. Deliverer) — унікальне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Напівавтоматичний пістолет самозарядний, розрахований під 10-мм патрони. Спочатку укомплектований глушником, але його можна зняти при потребі. У порівнянні зі стандартним 10-мм пістолетом має трохи гіршій точністю і дальністю стрільби, але помітно більш високою потужністю. Також варто відзначити великий магазин зброї і низьку вартість пострілу в V. A. T. S. З недоліків можна виділити неможливість встановлення оптики і переробки в карабін.

Характеристики модифікацій Редагувати

Пояснення: модифікації, можливо, названі інакше, ніж в меню майстерні. Назви у таблиці відповідають назвам модифікацій у вигляді предметів. Після видалення з зброї ці предмети можна спостерігати в інвентарі, в розділі «модифікації».

Модифікації ресивера Редагувати

Модифікації стовбура Редагувати

Модифікації рукояті Редагувати

Модифікації прицілу Редагувати

Модифікації дуловою насадки Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Пістолет можна взяти з тіла Томмі Уисперса, мертвого агента «Підземка у Комутаторе, в ході квесту «Агентурна робота», який необхідно виконати для вступу до лав «Підземки». Диякон дозволить залишити собі зброю.

Поява Редагувати

«Рятівник» з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Зовні представляє собою копію реально існуючого пістолета Walther PPK.

Можлива відсилання до пістолета Джеймса Бонда, агента 007.

Баги Редагувати

Іноді розпізнається грою в меню збройового верстака як звичайний 10-мм пістолет, результатом є можливість випадкового розбирання на запчастини.

Галерея Редагувати