FANDOM

Gametitle-FNV

Рядовий Ортега (англ. Private Ortega) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Рядовий армії НКР, боєць із взводу лейтенанта Романовські.

Біографія Редагувати

« А якщо тебе цікавить, що я роблю прямо зараз, то я патрулирую ферми... Часом пострілюють кротокрисів, ось такі у нас розваги. »

— Рядовий Ортега

Ортега народилася в Новій Каліфорнійської Республіці і служить в армії з 2279 року. У 2281 році вона служить у взводі лейтенанта Романовські, який займається охороною ферм здольників.

Образ рядової Ортега Редагувати

« Я рядовий армії НКР, і гордо служу батьківщині вже два роки. »

— Рядовий Ортега

Ортега — патріотичний і дисциплінований солдат.

Рядовий Ортега у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти рядову Ортега на фермах здольників НКР. Вдень вона стоїть на посту біля входу на поля. Вона розповідає про Чортів у Сховище 3, медиці у таборі Маккарран, згадує цивільного лікаря у медичній клініці Нью-Вегаса, компанію «Червоний Караван» та «Зброярів».

Якщо Кур'єр запитає у Ортега щодо роботи, вона порадить звернутися до майору Датрі з приводу полювання на Чортів. Якщо Кур'єр зуміє розговорити її («Красномовство» 25), Ортега розповість, що Трент Баском незадоволений тим, скільки води надходить на ферми.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Броня НКР
Шолом бійця
Бойова гвинтівка Жетон НКР

Примітки Редагувати

  • Ортега дає маркери карт Маккаррана, «Зброярів», компанії «Червоний караван» та Сховища 3. Така кількість маркерів карти не дає жоден з персонажів.
  • Розповідаючи про Чортів, вона пояснить, що це бандити, які контролюють південно-східну частину міста, хоча Чорти живуть на південному заході. Ця помилка розробників, присутня також і в англійській версії діалогу.
  • У ранніх версіях гри (1.0.0.240) Ортега говорила «Чим можу бути корисний».

Поява Редагувати

Рядовий Ортега з'являється тільки у Fallout: New Vegas.