FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джонс.

Рядовий Джонс (англ. Private Jones) — персонаж, іменоване істота Fallout 3, мешканець Ривет-Сіті; робот системи «Містер Сміливець», що охороняє вхід в збройову, розташовану в Надбудові.

Опис Редагувати

Сігрейв Холмс спас (зібрав з брухту) цього «Містера Хороброго». Він трохи збентежила тим, де знаходиться і хто всі ці люди. Харкнесс призначив його охороняти збройову у вежі охоронців, але він далеко не надійний[1].

Бажаючи потрапити в збройову, Самотній Подорожній може сказати Джонсу, що збирається провести там огляд (не виявивши у нього відповідного допуску, робот попросить не змушувати його застосовувати зброю), або, використовуючи навичка «Красномовство», спробувати збрехати йому про надзвичайну подію на польотної палубі. В останньому випадку робот, подякувавши за співпрацю, негайно вирушити туди. Через деякий час він повернеться, однак робити будь-яких дій щодо ошукав його Подорожнього не буде.

Якщо Подорожньому вдасться зламати замок на двері, що веде в арсенал і знищити розташовану за нею наземну автоматичну турель до повернення Джонса, то в подальшому можна буде повертатися туди в будь-який час і брати будь-які предмети (крім позначених червоним) без якої-небудь реакції з його (або інших охоронців) сторони.

Можна скористатися здатність «Робототехнік» і відключити робота, потім використовувати Стелс-бій, відкрити двері і знищити турель. Якщо все пройде гладко, то охоронці не стануть ворожими.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Рядовий Джонс
0001e747
РівеньIcon level
9
Очки досвідуIcon XP
90
СприйняттяIcon eye
6
Очки здоров'яIcon heart
350
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Агресивно Нападає на ворогів в полі зору.Icon requiredIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Плазмова рушниця (40 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Вогнемет (6 damageIcon damage)

* Кількість генерується випадковим чином

Цитати Редагувати

  • «Сер, є, сер! Рядовий Джонс за вашим наказом прибув!»
  • «Сер, ця іржава залізяка охороняє арсенал. Сер!»
  • «Сер! Дані розвідки прийняті до відома. Висувають на польотну палубу, сер!»
  • «Сер, у вас немає доступу в арсенал. Сер! Не змушуйте мене відкривати вогонь, сер!»

Поява Редагувати

Рядовий Джонс з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • Як і Містер Бекінгем, який працює в «Готелі Уизерли» на верхній палубі, рядовий Джонс без видимих на те причин іноді стає ворожим по відношенню до Самотньому Подорожньому. Інші мешканці, навіть якщо до цього вони були мирними, також нападуть на нього.
  • Якщо Подорожній підійде занадто близько до дверей арсеналу, його може «помітити» розташована там наземна автоматична турель, в результаті чого всі знаходяться в Надбудові охоронці (в тому числі і Джонс) стануть ворожими.
  • Якщо хто-то з охоронців відкриє двері арсеналу і поряд буде знаходитися Самотній Подорожній то він сам і Рядовий Джонс стануть ворожими

Примітки Редагувати