FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Дженсен.

Рядовий Дженсен — персонаж Fallout: New Vegas, боєць НКР, охороняє посадкову площадку під час візиту президента Кымбола на Дамбу Гувера.

Історія Редагувати

У 2281 році Легіон Цезаря і НКР готувалися до Другої Битві за дамбу Гувера. Щоб підтримати бойовий дух бійців, на дамбу повинен був приїхати сам президент Кімбол, щоб виголосити промову і нагородити рядового Утосона. Щоб уникнути замаху з боку легіонерів були вжиті заходи безпеки. Президент повинен був прилетіти на дамбу на гвинтокрилі. Охороняти посадочну площадку рейнджер Грант доручив пересічному Дженсену.

Головний інженер дамби Майк Лосон випросив у Гранту дозвіл для інженерів перебувати на посадковій площадці під час промови президента, щоб встановити оновлення програмного забезпечення на керуючий комп'ютер президентського гвинтокрила.

Рядовий Дженсен у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти рядового Дженсена на дамбі Гувера під час візиту президента Кімбола. Він знаходиться біля сходів, що ведуть на дах інфоцентру.

You'll Know it When it Happens

Якщо Кур'єр забезпечує безпеку президента, він може при гарній репутації у НКР отримати у рейнджера Гранту доступ до всіх зон, і тоді Дженсен пропустить його на дах інфоцентру. Якщо у Кур'єр погана репутація, або він просто не попросив дозволу у Гранта, він може пройти повз рядового в комбінезоні інженера. Інакше Дженсен відкриє по ньому вогонь.

Arizona Killer

Намагаючись вбити президента, Кур'єр може пройти повз Дженсена в комбінезоні інженера. Він не пропустить Кур'єра ні в якому іншому одязі, але не розпізнає маскування.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Броня НКР Бойова гвинтівка Жетон НКР

Поява Редагувати

Рядовий Дженсен з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

HooverDam