FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Рушниця-кіберпес K9000 (англ. K9000 cyberdog gun) — зброя з Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це пристрій являє собою досить дивний зразок вогнепальної зброї — кулемет з інтелектом собаки. Воно має футуристичний дизайн, особливо слід відзначити банку з живим мозком, встановлену під стовбуром. Очевидно, він і є джерелом інтелекту цієї зброї. У цього кулемета три стовбура, але при стрільбі вони не обертаються, як стовбури минигана, а відкочуються назад, поглинаючи частину віддачі і досилаючи патрон в патронник.

Взагалі, ця зброя веде себе як собака — махає металевими «вухами», закріпленими на стовбурі, обнюхує навколишній світ «носом», встановленим на банці з мозком; воно гарчить, коли помічає супротивників, і скиглить, коли Кур'єр прибирає його в інвентар. Ймовірно, «ніс» і «вуха» К9000 дозволяють йому помічати супротивників незалежно від показників сприйняття Кур'єра. У цьому випадку «ніс» кулемета розвертається в бік місцезнаходження супротивника, і він (кулемет) гарчить.

Характеристики Редагувати

Рушниця-киберпес K-9000 — це крупнокаліберний кулемет з магазином на 50 патронів калібру .357 «Магнум». Цей кулемет завдає невисокий шкоди і має знижені шанс критичного попадання і шкоди при критичному попаданні; крім того, має велику вагу, і тому вимагає неабиякої фізичної сили від стрільця. Основною ж перевагою цієї зброї є скорострільність і невисокий (для кулемета) розкид. Також слід зазначити, що для такого високотехнологічного зброї, К9000 має непоганий запас міцності. Зброя оснащена оптичним 3-хкратным прицілом з синім підсвічуванням.

Це зброя вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 75), а також високе значення сили — 8.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Різновиди Редагувати

Поява Редагувати

Рушниця-кіберпес K-9000 з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

За лаштунками Редагувати

K9 (читається: «кей-найн») — це поширена абревіатура, що замінює співзвучне слово canine («собака»; «належить до сімейства псових»). Застосовується для позначення підрозділів армії і поліції, які використовують у роботі службових собак. Також, До-9 — назва одного з киберпсов Анклаву, можливого напарника Обраного у Fallout 2.

ГалереяРедагувати

Шаблон:Navbox зброю FNV