FANDOM

Gametitle-FO4

Руда Туретт (англ. Red Tourette) — персонаж Fallout 4, рейдер.

Опис Редагувати

Ватажок банди рейдерів, які влаштувалися на Федеральному продовольчому складі. Її молодша сестра Лілі була захоплена в заручники під час нападу іншої банди рейдерів під проводом Тома-Вежі, займають пивоварню «Бінтауна». В подальшому Тому став використовувати Лілі для шантажу Рудою Туретт. Він змушував її писати записки з проханням регулярно надсилати продукти банді Вежі. Спеціально обмовлялося, що в іншому випадку Лілі буде вбита.

З терміналу Рудою Туретт можна дізнатися, що останнім часом листи від Лілі стали надто дивними, вона постійно звертається до сестри «Руда», знаючи, що Туретт терпіти цього не може. Туретт відправила кількох членів банди в пивоварню розвідати обстановку. Якщо Вцілілий раніше вже зачистив пивоварню, то в терміналі буде запис про те, що хтось убив Тома-Башту, однак Лілі серед загиблих знайти не вдалося. В кінці Туретт висловлює надію, що Лілі жива, просто її перевели в інше місце. Однак, як ми знаємо із записів на терміналі Тома-Вежі, вона загинула при спробі вбити його вночі незадовго до приходу Вижив, і що до останніх листів Лілі не мала відношення.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Руда Туретт з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати