FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Рорі.

« Слухай, я нікуди не піду, поки ти мені не поясниш, що відбувається. Звідки я знаю, може, ти просто хочеш підвести мене під чергову порку. »

— Рорі приймає Подорожнього работоргівця

Рорі Макларен (англ. Rory Maclaren) — персонаж Fallout 3, один з слугаів, зустрінутих Самотнім Подорожнім у 2277 ріку Парадіз-Фоллзе.

Опис Редагувати

Один з багатьох утримуваних в Парадиз-Фоллзе, 30-річний Рорі залишається тут до тих пір, поки хтось не захоче купити. На відміну від деяких його побратимів-рабів, Рорі одержимий втечею і кожну вільну хвилину обдумує способи прорити тунель, вислизнути або пробитися з боєм за межі Парадіз-Фоллза. Він не збирається залишатися помыкаемым і кілька разів нападав на своїх викрадачів. Його постійно тримають в «карцере», в якому непокірні раби чекають своєї долі[1].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг бурлаки Пусток
Рабська нашийник
Вухо*

** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Рорі

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Порятунок з Раю

утнику потрібно буде звільнити Рорі з карцеру, щоб Пенні, що виросла поруч з Рорі[2], погодилася бігти в Літл-Лемплайт, або при належному рівні навички «красномовства» сказати їй, що треба бігти зараз, поки є шанс. При відкритті карцеру Рорі почне розмову, що його зараз знову почнуть бити чи катувати, бо думає, що Самотній Подорожній є работороговцем. Однак, після отримання роз'яснень про те, що відбувається, він погодиться залишити карцер і приєднається до Подорожньому.

Після вирішення питання з Рорі, і переконавшись, що він звільнений, Пенні погодиться піти разом із Семмі і Білченям.

Icon disambig
Основна стаття: Свобода!
Після визволення Рорі з карцеру його потрібно довести до головних воріт, що вели в Парадиз-Фоллз. Якщо Рорі зможе з допомогою Подорожнього дістатися до воріт і залишитися живим, згодом можна буде зустріти його в Мегатонне, салуні Моріарті, де він буде працювати.

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній нападе на работоргівців до того, як добереться до карцеру, Рорі виявиться мертвим.
  • Ключ від карцеру знаходиться на круглому столику зліва від ліжка на першому поверсі Барлогу Трунаря Джонса.
  • Рорі вступить у діалог тільки якщо Пенні послала його рятувати з карцеру. В інших же випадках Рорі буде просто проганяти Подорожнього.
  • В салуні Моріарті Рорі при спробі заговорити з ним буде відповідати однією фразою: «Привіт. Говори швидше, мені не можна розмовляти з клієнтами».
  • Рабська нашийник як і раніше буде надітий на Рорі, навіть якщо втікач добереться до Мегатонни.

Поява Редагувати

Рорі Макларен з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Фраза Рорі «Ніхто не з'їсть півсотні яєць...» є відсиланням до головного героя Люка Джексону з фільму «Холоднокровний Люк» (1967), в якому герой теж міститься в тюремному карцері і теж постійно намагається втекти.

Примітки Редагувати