FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Рон.

Рональд Вінстон Рон Юань (англ. Ronald Winston Ron Yuan) — американський актор, продюсер, режисер, сценарист, майстер бойових мистецтв, постановник і виконавець трюків.

Біографія Редагувати

В тій або іншій якості брав участь у створенні великої кількості фільмів: «Помилка охоронця», «Кров і кістка», «Драйв», «Мистецтво війни» та інші. Озвучував персонажів численних комп'ютерних ігор, серед них: «Sleeping Dogs», «Guild Wars 2», «Saints Row: The Third», «Uncharted 3: «Drake's Deception», «Spider-Man: Edge of Time», «Spider-Man 3», «Fallout: New Vegas», «Medal of Honor», «Army of Two: The 40th Day», «Alpha Protocol», «Indiana Jones and the Staff of Kings», «Prototype», Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising», «Borderlands 2», «Command & Conquer: Red Alert 3», «Guild Wars: Eye of the North», «Def Jam: Icon», «Command & Conquer 3: Tiberium Wars», «Full Spectrum Warrior: Ten Hammers», «SWAT 4: The Stetchkov Syndicate», «50 Cent: Bulletproof», «S. W. A. T. 4», «NARC», «Golden Eye: Rogue Agent», «Wrath Unleashed», «Call of Duty: Black Ops II» та інші.

Рік Гра Роль
2010 Fallout: New Vegas Тому Андерсон
Ігнасіо Рівас
Капітан Роналд Кертіс
Майк Лосон
Паладин Рамос
Паладин Сато
Паладин Тодд
Томмі Торини
Робочий Боулдер-Сіті (чоловіки)
Караванник (чоловіки)
Голова-охоронець
Охоронець клініки
Охоронець «Червоного каравану» (чоловіки)
Бідний подорожній
Робочий кар'єра
Біженець (чоловіки)
Промоутер «Топс»
Подорожній

Поява Редагувати

Голос Рона Юаня можна почути у Fallout: New Vegas.

Посилання Редагувати