FANDOM

Gametitle-FO3

« Цей ролик лежить дуже близько до сходів. Всього один маленький поштовх — і він займе дуже небезпечне положення. »

— Повідомлення в грі

Роликовий коник (англ. Roller scate) — ігровий об'єкт-активатор і квестовый предмет[1] Fallout 3.

Опис Редагувати

Мейбл Хендерсон якось поскаржилася Пет, матері Тіммі Нейсбаума, що хлопчик залишив у неї будинку роликові ковзани, які вона знаходить небезпечними. На що в бесіді з Самотнім Подорожнім, відвідав Трэнквилити-лейн, Пет резонно зауважила, що замість того, аби ходити і бідкатися, якщо вже вони так небезпечні, краще б Мейбл сама принесла їх Тіммі. Тим часом один коник продовжував лежати на верхній площадці сходів — близько, занадто близько до східців...

Квести Редагувати

Трэнквилити-лейн • За завданням двохсотлітньої дівчинки Бетті (якщо Подорожній погодиться його виконувати) потрібно влаштувати «красиву» смерть для Мейбл Хендерсон. Правильне поводження з роликовим ковзаном, залишеним Тіммі будинку у Хендерсон, допоможе Подорожньому вирішити задачу.

Поява Редагувати

Роликовий коник з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Предмет «Роликовий коник» не з'являється в грі (див. обговорення), але його можна знайти в одному з контейнерів у тестовій локації TestQAItems. На відміну від ролика-активатора в Трэнквилити-лейн, його можна взяти в інвентар.