FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Розі.

« Да нічого особливо розповідати. Я дружина Дейва, ну, тобто перша дружина. Я живу тут вже багато років. »

— Рози

Розі (англ. Rosie) — персонаж Fallout 3, житель Республіки Дейва у 2277 ріку.

Опис Редагувати

Раніше Розі успішно водила торгові каравани чисельністю більше 8 чоловік, вона була досвідченим бійцем і керувала групою, яка подорожувала по Столичного Пустища[1].

Пізніше вона зустріла Дейва, який на той момент перебував у мандрах. Після знайомства з Дейвом, Розі визнала в ньому турботливого і добру людину, яка хоч і не визнає своїх добрих вчинків і намірів над іншими, але все ж намагається бути доброзичливою до людей. Після деякого часу і мандрівок Розі вийшла заміж за Дейва і завагітніла від нього. Вона народила йому Боба у 2258, Шону у 2260 рік, а також Мері. Діти були виховані Дейвом і Розі в манері сурвивиализма, вони були навчені стрільби, полюванні, бійці і використання інших способів виживання[2]. З часом Шона стала повністю вірити у всемогутність свого батька[3].

Пізніше Дейв, Рози та їх діти були змушені залишитися в Королівстві Тома, батька Дейва. Через деякий час Тому передав владу своєму синові, а Дейв приймає її. Він проголосив себе президентом, оголосив свої володіння республікою і одружився вдруге. Другою дружиною стала молода Джессіка. Розі, підтримавши свого чоловіка, залишилася з ним і взяла участь в турботі чоловіка і дітей. Самі ж діти, виховані в манері політиків і підпорядкуванні батьку, стали менше враховувати думку своєї матері. Сама ж Джессіка не взлюбила Розі і почала опиратися їй і її дітям. Будучи стриманою, мудрою і більш урівноваженою жінкою, Розі досить довгий час просить Джесіку бути спокійніше і не грубити їй, але її спроби залишаються марними.

Розі, можливо, зараз є самим нещасним громадянином Республіки Дейва. Вона іноді намагається висловити свою думку, але Дейв швидко нагадує їй, в чиїх руках влада в Республіці. Рози дуже розумна, у неї безліч пропозицій про те, як зробити життя в Республіці безпечніше, веселіше і набагато ефективніше. На жаль, зараз люди рідко запитують Розі, що вона думає[4].

Вважаючи, що добре охороняється республіці є достатньо запасів води і їжі, Розі хоче більш активної торгівлі республіки з караванами.

Розпорядок дня Редагувати

Рози відсипається у капітолії з півночі до 6 годин ранку, проводячи частину часу всередині будівлі, після чого виходить назовні. До п'ятої години вечора вона готує в капітолії вечеря для жителів Республіки і приймає їжу разом з усіма. Після вечірнього відпочинку Розі слухає радіо Анклаву, сидячи на підлозі першого поверху. Перед сном вона йде до свого чоловіка на другий поверх, де і засинає з ним у ліжку.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Розі

Квести Редагувати

День виборівСамотній Подорожній може запропонувати Розі проголосувати за Дейва або самої балотуватися в президенти. У другому випадку, якщо викрасти з урни для голосування бюлетені з голосами за Дейва і Боба, яка перемогла Розі скаже, що тепер в Республіці все буде по-іншому, і в знак подяки подарує Подорожньому унікальне рушницю «Наркоз», повідомивши код від сейфа у кабінеті Дейва, в якому воно зберігається.

Цитати Редагувати

  • «Віриш чи ні, але мені доводилося водити групу побільше цьому по старій караванній стежці».
  • «Звичайно, дорогенька, але краще не затримуватися, або Дейв почне цікавитися, чому ми говоримо».
  • « Ми з Дейвом одружилися, поки він мандрував по Пустках, ще до того, як він успадкував республіку від свого батька Тома. Після народження Ральфа Дейв заявив, що президент Республіки повинен повторно заселити Пустки. Ну ось з тих пір у нього друга дружина. <зітхання>»
  • «Дейв хороша людина. Він виховує дітей і дає їм купу справ. Він купив безліч іграшок, нехай навіть і не визнає це. Він поставив Шону вчителькою молодших класів. Вона зараз у Музеї Дейва на заході Республіки».
  • «Да нічого особливо розповідати. Дейв був моїм чоловіком багато, багато років».
  • «Я дружина Дейва, ну, тобто перша дружина. Я живу тут вже багато років».
  • «У нас тут багато води і їжі, а сам комплекс у відносній безпеці. Я рада, що тут, далеко від Пусток, можна виховувати дітей. Мені б хотілося, щоб ми більше торгували з місцевими караванами, але Дейв побоюється, що їх згубний вплив може послабити Республіку».
  • «Ну, Боб веде себе ще пакостней, ніж зазвичай.
  • «Дейв мертвий. Ми тепер не знаємо, що буде далі».
  • «Я вграла? Правда? О, повірити не можу. Я не підведу виборців, обіцяю!»
  • «Не вграла, так? Гаразд, це не останні вибори».
  • «Дейв знову вграв? Я за нього, між іншим».
  • «Ну треба ж... хто б міг подумати? Я! Президент! Тепер все буде по-іншому. Слухай, не знаю, як тобі й дякувати. Твої слова, що все вийде, виявилися правдою. Я хочу тобі щось подарувати. У Дейва була якась велика гармата або ще щось в цьому роді в сейфі, в його кабінеті. Код 1138. Якщо хочеш, бери. Нам воно тепер без потреби».
  • «Кажуть, Дейв дозволив тобі залишитись. Ну, ласкаво просимо, чужинець. Тільки ти з дітьми обережніше».
  • «Я проголосую за вас, пане президент».
  • «Хіба вибори не прекрасні,, Мері?»
  • «Гей, Шона, ти вже проголосувала?»
  • «Рейчел, уявляєш, ти вже майже доросла до права голосу».
  • «Не говори зі мною в такому тоні» (Джесіці)
  • «Я ж прошу не говорити зі мною в такому тоні» (Джесіці)

Поява Редагувати

Рози з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Fallout 3 Prima Official Game Guide, стор 330.
  2. Fallout 3 Prima Official Game Guide, стор 289; Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 78.

Шаблон:Navbox Республіка Дейва