FANDOM

Gametitle-FO2

« Здоровенний, коричневий і потворний? Цей експеримент вже завершено. Матеріал призначений для утилізації. »

Доктор Шребер

Розібратися з кігтем смерті (англ. Deal with the deathclaw) — побічний квест Fallout 2.

Опис Редагувати

Доктор Шребер проводив експерименти з розвитку у пазурів смерті розуму. При перекладі в Наварро він привіз з собою одного з них. На базі він з'ясував, що розвиток розуму зайшло набагато далі, ніж здавалося, і вирішив, що це становить небезпеку. Доктор збирається зробити про це доповідь, ну а відпрацьований матеріал експерименту» повинен бути «утилізовано».

Квест видається, якщо Обраний у розмові зі Шребером поцікавиться кігтем смерті.

Проходження Редагувати

Праворуч від лабораторії доктора Шребера розташований медичний бокс, двері якого охороняє Снукі. Вона пропустить Обраного всередину, коли той скаже, що йде за завданням Шребера. Сам кіготь смерті першим не атакує: виявляється розумним. У розмові з ним Обраний дізнається його історію про те, як він не встиг піти зі своїми побратимами у Сховище 13. Далі Обраним належить зробити вибір: вбити або звільнити його.

Вбивство Редагувати

Враховуючи вимоги до спорядження, необхідні для отримання квесту, вбивство самотнього кігтя смерті не повинно представляти серйозної проблеми.

Нагорода видається в момент вбивства Зарна.

Визволення Редагувати

Для здійснення втечі потрібно синій ключ доступу, який зберігається в робочому столі доктора Шребера. Доктор проти того, щоб хтось рився в його столі. Можна скористатися скритністью, але навіть якщо доктор обуриться, його можна безкарно[1] вбити: лабораторія має звукоізоляцією і тривога не підніметься.

Отримавши перепустку, Обраний повинен відкрити задні двері медичного боксу. Коридор за нею веде до сходів, що виходять у вікно витяжки на бензоколонці, звідки Зарн вільно піде.

Нагорода видається в момент відкривання дверей.

Напарник Редагувати

Якщо Обраний до звільнення Зарна встиг підняти на базі тривогу, Зарн запропонує йому свою допомогу в якості рукопашного воїна. Прийнявши пропозицію, Обраний отримує додаткові досвід і карму, а Зарн стає тимчасовим напарником — до загибелі або виходу на бензоколонку. Відповідно нагорода за звільнення, якщо Обраний не відкривав двері пропуском, буде видана в момент виходу на бензоколонку.

Цікаві факти Редагувати

  • Ще один синій пропуск зберігається на електростанції Гекко, відповідно, до Зарну можна проникнути з боку бензоколонки і звільнити (або вбити) його без розмови з доктором Шребером. Можна також вийти в коридори бази, але без силовий броні Обраний буде пізнаний як порушник і атакований.
  • В силу прив'язки видачі нагород до певних подій можна спочатку відпустити кігтя, а потім вбити його (поки він йде до виходу), отримавши обидві.

Нагорода Редагувати

  • Основна:
    • Зарн убитий: 500 ОО, -20 карми;
    • Зарн звільнено: 1500 ОО, +20 карми;
  • Додаткова:
    • 1000 ОО і +20 карми за вбивство доктора Шребера;
    • 1500 ОО і +20 карми за приєднання Зарна.

Примітки Редагувати

  1. Більш того, це дає додаткові досвід і карму, а також повинно було вести до хорошою кінцівці Сховища 13.

Шаблон:Navbox Наварро