FANDOM

Шаблон:Games

« При читанні ви приділяєте більше уваги деталям. Ви отримуєте на 50% більше очок при читанні книг. »

— Опис у Fallout 2, Fallout Tactics

Розуміння (англ. Comprehension) — це здатність Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas та J. E. Sawyer's Fallout Role-Playing Game.

Ефект Редагувати

Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Персонаж отримує в півтора рази більше очок при читанні книг.

Fallout 3 Редагувати

З цією здатністю ви отримуєте додаткове очко навичок при прочитанні кожної навчальної книги. Однак очки навичок за прочитані до взяття цієї здатності книги не подвоюються.

Примітка Редагувати

В Fallout 3 є 324 навчальні книги. З цією здатністю ви потенційно можете подвоїти кількість очок навички з 324 до 648, якщо прочитаєте всі з них! Необхідно враховувати, що деякі навчальні книги можуть знову з'являтися незліченну кількість разів, що збільшує число очок, які потенційно можна отримати читаючи ці книги. Взяти цю здатність архікорисно, адже є 23-25 книг на кожен навичка. Цей перк дозволить (якщо ви знайдете всі книги) докачати всі навички до 50-54 і все інше докачати книгами.

Книги, які з'являються знову, це:

Fallout: New Vegas Редагувати

Зі здатністю Розуміння ви отримуєте подвійну надбавку до навички при прочитанні наукових журналів і одне додаткове очко навичок при прочитанні кожної навчальної книги.

Таким чином, кожен прочитаний журнал дає +20 до навички тимчасово, а кожна книга — +4 постійно.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

Ви приділяєте більше уваги деталям, коли читаєте книги. Ви отримуєте на 50 % більше очок при читанні навчальних книг.

Шаблон:Navbox Здібності у Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності у Fallout Tactics