FANDOM

Gametitle-FO1
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

« Якщо про Черепів що разузнаешь, скажи мені, і ми з хлопцями з ними розберемося. »

Ларс

Розгромити банду «Черепа» (англ. Bust the Skulz) — побічний квест Fallout.

Опис Редагувати

Цей квест дає начальник міської варти Джанктаун Ларс. Він хоче позбутися від Черепів, але не має доказів їх кримінальної діяльності.

Проходження Редагувати

Виходець з Сховища може спробувати добути докази, вступивши в банду, або домогтися визнання одного з членів банди.

Отримати докази Редагувати

При спробі вступити в банду, Вінні, лідер банди, у якого складні відносини із Нілом, господарем бару «Вигрібна яма», вирішує покарати Нілу і вимагає від Вихідця вкрасти урну з прахом дружини Нілу.

Вкравши урну і показавши її Вінні, Виходець отримує пропозицію допомогти в нальоті Черепів на бар, щоб убити Нілу і Тріш. Вихідцю потрібно попросити перепочинок і повідомити про планованому нальоті Ларсу. Ларс, отримавши необхідні відомості, пропонує Вихідцю приєднатися до упереджувального рейду. Виходець може погодитися або відмовитися в будь-якому випадку йому доведеться чекати закінчення сутички між загоном Ларса і Черепами, після чого звернутися до Ларса за нагородою.

Під час перестрілки Ніл скористається пістолетом 14 мм, який (якщо він раніше не застрелив бандита, який вдарив Тріш) лежав у нього в інвентарі. Корисно вкрасти пістолет з інвентарю до того, як Ніл їм скористається.

Свідчення члена банди Редагувати

Можна також умовити Шеррі покинути банду. Через добу необхідно ще раз поговорити з Шеррі, і вона погодиться дати свідчення проти банди. Виходець отримає нагороду, повідомивши про це Ларсу.

Нагорода Редагувати

  • Отримати докази:
    • з участю в рейді: 800 ОО
    • без участі в рейді: 500 ОО
  • Показання Шеррі: 500 ОО.