FANDOM

Gametitle-FNV

Розвідник Братства (англ. Brotherhood scout) — будь-який з трьох безіменних персонажів Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Розвідник мохавского Братства Сталі, стежить за НКР за завданням старійшини Макнамари.

Історія Редагувати

У 2278 ріку Армія НКР вибила мохавское відділення Братства Сталі з сонячної електростанції ГЕЛІОС Один. Вижили солдати Братства під керівництвом головного паладина Макнамари відступили в Хідден-Велі.

Ставши старшим, Макнамара оголосив ізоляцію: всім членам Братства, за винятком постачальників, патрульних і розвідників, було заборонено входити і виходити з бункера. Макнамара сподівався уникнути прямого зіткнення з НКР і думав, що з часом позиції Республіки в Мохаве ослабнуть, проте до 2281 ріка донесення розвідників показували, що НКР навпаки посилила свій вплив на околиці Нью-Вегаса.

Квести Редагувати

Якщо Кур'єр став виконувати завдання Старійшини Макнамари, то він доручить йому розшукати трьох розвідників і дізнатися у них, наскільки сильні позиції НКР. Паролем служить фраза: «Виходять ще ведмеді на полювання?», що мабуть є натяком на прапор Республіки.

Місцезнаходження Редагувати

Розвідники знаходяться в околицях виправної установи НКР, Ниптона табору Форлорн-Хоуп. Почувши пароль і прізвище старійшини, вони тут же доповідатимуть про свої спостереження. Отримавши звіти, Макнамара зрозуміє, що позиції Республіки в Мохаве слабкіше, ніж він думав, і скасує ізоляцію.

Поява Редагувати

Розвідник Братства з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати