FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Розвідброня з'являється і в інших іграх.

Розвідброня (англ. Recon armor) — броня Fallout 3.

Опис Редагувати

Розвідброня — це герметичний комбінезон з волокнистого азбесту, спроектований інженерами США. Він був розроблений як «поддоспешник» для силовий броні T-45d, і покриває все тіло. На комбінезоні є роз'єми, які підключаються сервосенсоры броні — таким чином броня повторює рухи свого оператора. Розвідброня служить двом цілям — безпосередньо дозволяє користувачеві управляти силовий бронею, а також захищає м'які тканини носія від тертя і перегріву. На відміну від такого костюма для моделі T-51b, це забезпечує відмінний захист від вогнепальної та енергетичного зброї, в основному, завдяки термопрослойке, розсіює тепло, і волокнистому матеріалу асбесту.

Характеристики Редагувати

Ця броня забезпечує свого носія високої захистом, маючи при цьому порівняно низька вага і непогану міцність. Вона може бути відремонтована тільки за допомогою інших примірників разведброни або за допомогою фахівця. Також вона може бути полагоджена за допомогою китайської стелс-броні. Цей комбінезон також дає своєму носієві маленький бонус до скритності, оскільки щільно прилягає до тіла і не шарудить при русі.

Види Редагувати

Композитна Розвідброня Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Композитна броня розвідника

Головна відмінність композитної броні розвідника від стандартної разведброни полягає у використанні нових, більш міцних композитних матеріалів. В результаті чого вдалося добитися значного збільшення зносостійкості. За зовнішнім видом повністю ідентична звичайній разведброне.

Розвідброня Ізгоїв Редагувати

Ця, як ясно з назви, Розвідброня належить Ізгоям Братства. Відмінність броні полягає в зміненому колір (червоно-чорний), більш високій ціні а також шоломі, який дає +1 до сприйняттю, на відміну від стандартного шолома. Отримати броню й шолом можна тільки з допомогою консольних команд.

Розвідброня Лев'ячого Прайду Редагувати

Ідентична звичайній разведброне, за винятком емблеми Лев'ячого Прайду.

Розвідброня армії США Редагувати

Ідентична звичайній разведброне, за винятком емблеми армії США.

Стелс-Розвідброня Редагувати

Виглядає і має ідентичні статистики як Розвідброня Ізгоїв, але має здатність генерувати стелс-поле, подібно до китайської стелс-броні. Мабуть це розробка фахівців Ізгоїв. Отримати броню й шолом можна тільки з допомогою консольних команд.

Місцезнаходження Редагувати

Галерея Редагувати