FANDOM

Gametitle-FO3

Родинний архів Келлерів (англ. Keller family transcript) — серія голодисків; нотаток Fallout 3.

Загальна інформація Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Сховище сім'ї Келлерів

Самотній Подорожній може знайти записи, залишені членами родиниКеллерів перед початком Великої війни, в різних частинах Столичного Пустища. Згадувані в них цифри утворюють чотиризначний код («5746»), який необхідний для того, щоб відкрити двері в бункер, розташований під базою Національної гвардії.

Текст записів Редагувати

Сімейний архів Келлерів, 1 з 5 Редагувати

Transcript

Тіна, це я. Твій брат. Алекс. Слухай, мама вб'є мене, якщо дізнається що я з тобою говорив, але вона зараз зовсім з ланцюга зірвалася. Тобі треба повернутися додому. Розумієш? Ця війна з Китаєм... вона не скінчиться. Нам потрібно потрапити в одне із щивохС. Якщо це не вийде, ну що ж... У мене є ще один план. На базі Національної гвардії... є надійний бункер... теж типу сховища. Послухай, хоч тушкою, хоч опудалом, але сім'я Келлер переживе цей кошмар. Тільки тобі треба швидше тягти додому свою дупу. Зараз же!

Transcript

Пол, це я, Тіна. Я говорила з моєю сестрою Кендейс. Ми не змогли пробитися в сховище. 101, 87, неважливо — всі переповнені. Але мій брат Алекс в армії і... він як би вкрав пароль від секретного військового бункера. Він це зробив для сім'ї. Але його зловили. Поки його не заарештували, Алекс переслав кожному з нас одну цифру чотиризначного коду. Тепер для того, щоб увійти, нам потрібно об'єднатися. Мій номер — 5, мій день народження. Так що, я хочу сказати... Я все одно йду. Було здорово. Ну ніби як... Ах так, я не вагітна. Так що не хвилюйся.

Transcript

[Перешкоди] Мам, це Кендейс. О Боже мій, це сталося! Я бачу хмару... вона така велика... Мамо, мені так страшно. Я зараз біжу в сховище. Зроблю все, що зможу, щоб потрапити всередину. Моя цифра коду була 7, вірно?

Transcript

Ральфі, синку, це тато! Ми без тебе не можемо потрапити у сховище! Тягни сюди свою дупу і жвавіше! Моя четвірка без тебе нічого не виходить, син...

Transcript

Кендейс, це Ральф. Скажи батькові, що я ні за які гроші на світі не проведу армагеддон, закрившись з ним у якийсь смердючій комірчині. Заберіть мою цифру. Це 6. А тепер, з вашого дозволу, у мене побачення з ядерним грибочком. Щасливого всім Голокосту!

Місцезнаходження голодисків Редагувати

Місцезнаходження голодисків
Зображення Назва Місцезнаходження
1st Keller Family transcript bottom shelf Родинний архів Келлерів, 1 з 5 Під однією з опор ЛЕП, розташованої на північ від електростанції VAPL-58 (3-я за рахунком, якщо йти на північ).
Hallowed Moors Cemetery Day Родинний архів Келлерів, 2 з 5 На кладовищі Холлоуд Мурс
Grisly diner Keller family transcript 3 Родинний архів Келлерів, 3 з 5 В моторошній закусочній
FO3 Sniper Shack Keller Родинний архів Келлерів, 4 з 5 В покинутій хатинці, розташованої на скелі на захід від заправки Рокбрейкера.
FO3 Keller family transcript 5 Родинний архів Келлерів, 5 з 5 В таборі супермутантів, розташованому на північний захід від Анкориджьского меморіалу, на північному березі Потомаку (намет поруч з вантажівками)

Поява Редагувати

Родинний архів Келлерів з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

Щоденник Кендейс Келлер