FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FB

« Або це жахлива комбінація із зшитих разом собаки і машини, або це чиста машина, за формою дуже нагадує живу собаку. Хто його знає. »

— Опис в грі

Робопес (англ. Robodog) — унікальна істота Fallout 2, вид кіберпса, можливий напарник Обраного.

Опис Редагувати

Робопес (cyberhound Mk II personal security model) був привезений в НКР доктором Генрі з бази Наварро.

Характеристики Редагувати

В місті Редагувати

В ролі напарника Редагувати

Шаблон:Включення характеристик

Пов'язані квести Редагувати

Випробувати мутагенную сироватку на супермутанте. Знайти мутанта радять у Брокен Хіллс: робопес є однією з нагород за квест.

Лікування Редагувати

Для лікування (швидше, ремонту) робопса необхідно застосовувати навичка «Ремонт» замість «Перша допомога». Собака має вбудований лічильник спроб лікування, спочатку рівний нулю.

При спробі лікування відбувається перевірка рівня навички (інструменти дають бонус в 10 %, суперремнабор — 30 %). У разі успіху робопес відновлює від 10 до 40 очок здоров'я, також на 50 збільшується лічильник. Подальше лікування можливо, поки значення лічильника менше рівня навички «Красномовство»[1].

Значення лічильника зменшується на 50 кожен ігровий час, аж до нуля.

Поява Редагувати

Робопес з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Деякі репліки робопса пародіюють Скубі-Ду — пса-персонажа однойменного мультсеріалу.
  • У разі, якщо чисельність групи не дозволяє робопсу приєднатися, він вимовляє фразу «Я вам не Дэггит» (англ. I am not a Daggit). Це відсилання до серіалу Зоряний крейсер «Галактика», де були дэггиты — собакоподобные з тваринами. Після загибелі такого у одного з героїв серіалу, Бокси, йому був подарований рободэггит по кличці Маффит II.

Примітки Редагувати

  1. Таким чином, при рівні Красномовства в 300% можна полагодити робопса 6 разів поспіль.
Істоти

Шаблон:Navbox Напарники Fallout 2