FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PL
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Ринок Ривет-Сіті (англ. Rivet City Market) — локація Fallout 3, колишній літаковий ангар авіаносця, перетворений в міську торгову площадку.

Опис Редагувати

Ринок (покажчик Marketplace) являє собою досить велику дворівневе приміщення в місті-авіаносці Ривет-Сіті. Має кілька входів: три у південній частині — з майданчика перед поворотним мостом, з середньої і верхній палуб; ще один — з північної сторони, від отломанного носа корабля.

На першому поверсі у двох рядах павільйонів з навісами розташовуються чотири магазини і кафе. Також праворуч від входу з боку моста можна знайти верстак. У лівому кутку північній частині ринку коштує автомат з ядер-колою. На другому поверсі встановлений більярдний стіл.

Це самий багатий і насичений за асортиментом пропонованих товарів ринок в грі. Аналогом за різноманітністю є тільки мандрівні каравани.

Заклади Редагувати

Назва Покажчик Асортимент Власник
«Снаряд і Шрапнель» Flak 'N Shrapnel's Зброя і боєприпаси Снаряд, Шрапнель
«Припаси Ривет-Сіті» Rivet City Supply Різноманітні предмети Сігрейв Холмс
«Галереї Гері» Gary's Galley Продукти і напої Гері Стейлі, Анжела Стейлі
«Вбрання Потомака» Potomac Attire Одяг Беннон
«Швидка доза» A Quick Fix Медпрепарати Сінді Кантелло

Примітки Редагувати

  • На ринку Ривет-Сіті дуже багато корисних предметів і різноманітних дрібниць, які можна вкрасти. Наприклад, у Сигрейва Холмса у магазині повно компонентів для різноманітного саморобної зброї. Але проблема в тому, що ринок постійно патрулюють охоронці, тому слід дотримуватися обережності.
  • Ринок відкритий 8:00 до 21:00 і потрапити всередину можна через будь-які двері, при цьому торговці готові вступити в товарно-грошові відносини з семи ранку навіть поза межами ринку. Якщо увійти всередину до відкриття, охорона дуже розсердиться, почекає, поки Самотній Подорожній залишить ринок, або, якщо цього не зробити, відкриє вогонь.
  • У денний час за порядком на ринку стежить начальник охорони Харкнесс, в нічний — Лана Дэнверс, його заступник.
  • На другому рівні ринку є порожнє приміщення, вхід в яке недоступний (завалений покришками і загороджений металевою шафаом). Аналогічне приміщення знаходиться на першому рівні, лівіше виходу на середню палубу.
  • Ринок Ривет-Сіті згадується в одній із записів терміналу Марселлы.

Поява Редагувати

Ринок Ривет-Сіті з'являється у Fallout 3 та згадується у доповненні до Fallout 3Point Lookout.

Галерея Редагувати