FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших тунелях.
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Ремонтні тунелі (англ. Utility tunnels) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Мережа тунелів під зруйнованим містом Фэйрфаксом. У тунелі можна потрапити через 3 входи. Один з входів (південний) — грати в центрі руїн Фэйрфакса (оточена великою кількістю рейдерів). Провалившись в решітку ОС може вийти тільки через тунелі. Два інших входу — каналізаційні люки. У тунелях встановлено кілька хв: 1 в кімнаті біля північного входу (D'), 1 біля південного (A) і 2 біля західного (E). Сходи для проходу в тунелі, в двох кімнатах (біля північного і південного входу) закриті горизонтальними дверима. У кімнаті біля південного входу встановлені: три стелажа, столик, стілець, торгова візок і три бочки. Відразу за південною кімнатою знаходиться розгалуження тунелів на північний і західний (B'). Тут встановлений стелаж. Ще два стелажа знаходяться трохи далі на північ у виїмці тунелю. Між південною та північною кімнатами знаходиться вхід до полузатопленную шахту (C'). Між південною та західною кімнатами знаходиться проміжна шахта з гвинтовими сходами (F).

Мешканці Редагувати

У тунелях живуть рейдери. Відроджуються через 72 години.

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Ремонтних тунелях.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Ремонтні тунелі з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати