FANDOM

Gametitle-FO4

Релейна вишка 1DL-109 (англ. Relay Tower 1DL-109) — локація Fallout 4

Опис Редагувати

Знаходиться на південний захід від станції «Оберленд». Поряд з вишкою, на початку мосту, знаходиться невеликий табір з парою трупів сміттярів. Можна зустріти легендарного Гнуса, зграю дворняг, або яо-гая. Біля основи башти лежать уламки протектрона.

За допомогою термінала можна підсилити три радіосигналу:

  • Маяк Бостонської служби громадських робіт — строго на захід від вишки знаходиться дамба і маленьке приміщення робочої служби, позначене на локальній карті як операції. У кімнаті напроти входу в стінній ніші, є спуск в підвал (люк реактор), який служить реакторним приміщенням. Там знаходиться аматорське радіо, яке і передає повідомлення, а також трохи мотлоху .
  • Сигнал лиха — у 89 метрів на південно-сході від радіо-вишки на залізниці. У синьому перекинутому вагоне є люк в даху, прихований кущем. Якщо проникнути в вагон, можна знайти скелет дівчата та аматорську радіостанцію.
  • Заглушений радіомаяк — 208 метрах на схід можна виявити палаючий ліс і тарілку прибульців. Сліди зеленої крові прибульця ведуть на північ від розбитого корабля, до печери, де можна отримати бластер чужих (тарілка з прибульцем впаде відразу після досягнення 20-го рівня).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

ГалереяРедагувати

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Релейна вишка 1DL-109 з'являється тільки у Fallout 4.

Шаблон:Радіостанції Fallout 4