FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Рекс.

Рекс (англ. Rex; повне ім'я Cyber-Hound Mk. III, LEO Support Model, Serial Number B955883) — персонаж Fallout: New Vegas, 209-річний Кіберпес Короля[1], один з можливих супутників Кур'єра.

Історія Редагувати

Рекс був створений до Великої війни і служив у поліції у Сшае. Він уцілів під час ядерного бомбардування і десятиліттями жив на руїнах міста, де був одним з декількох робопсов.

В XXIII столітті Денвер був захоплений Легіоном Цезаря і Рекс деякий час був особистим псом Цезаря. Одного разу він загубився в бою і був знайдений якимсь старателем, який у 2279 рікпродав його Королю. Пес до того часу був зламаний, але його змогли полагодити Послідовники Апокаліпсису.

У 2281 ріку Рекс почав дивно поводитися, і Король знову відвів його до Послідовників. Коли Джулі Фаркас сказала йому, що вони не можуть вилікувати пса, Король вийшов з себе і влаштував дебош.

Образ Рекса Редагувати

Рекс запрограмований бути відданим супутником того, хто вважається його господарем. Король, призначаючи Кур'єра новим господарем Рекса, попереджає, що пес не любить щурів, капелюхи і тих, хто їх носить.

Виглядає Рекс як німецька вівчарка з механічними імплантатами. Задня частина його тулуба, обидві задні і ліва передня лапи замінені кібернетичними пристроями. Нижня щелепа посилена. Верхня частина голови видалена, і на її місці розташований контейнер з біогелем, в якому знаходиться мозок собаки.

На заду Рекса знаходиться пластина з написом «К9 UNT», що вказує на приналежність до денверскому поліцейському кинологическому департаменту, а на обох боках червоною фарбою намальований бик — символ Легіону Цезаря.

Рекс Fallout: New Vegas Редагувати

KingRex

Король і Рекс

Кур'єр може виявити Рекса в «Школі двійників Короля» у Фрисайде: пес невідступно слідує за Королем, своїм господарем.

Запитавши Короля про Рекса і дізнавшись, що він нездоровий, Кур'єр може розпитати про можливість зцілення кіберпса у Джулі Фаркас. Та порадить звернутися до доктор Генрі, який живе і працює в Джейкобстауне.

AnOldFriend
Дізнавшись, що Рекса можна вилікувати, Король віддасть пса Кур'єру, щоб він відвів його до лікаря Генрі. При цьому він скаже псові, що тепер Кур'єр — його новий господар.

При переході в локації доповнень, Кур'єр позбудеться Рекса, як і здібностей, які він надає. Але повернувшись в пустелю він знову зможе возз'єднається з ним відвідавши штаб-квартиру Короля в Фрисайде.

Файл:RexPerk.jpg
Присутність Рекса дає Кур'єру здатність «Пошук і відмітка»: хімікати, зброю і боєприпаси починають підсвічуватися зеленим кольором, коли Кур'єр дивиться через приціл. Рекс може використовувати тільки одна зброя — власні щелепи. Він негайно атакує будь-яких ворожих гігантських щурів і Кротощурів, яких побачить[2][3].
Файл:DogBrain.jpg
Доктор Генрі, оглянувши пса, запропонує знайти новий мозок для нього і дасть на вибір три варіанти потенційного донора:

Коли Кур'єр прийде з мозком до лікаря Генрі, той запропонує вибрати мозок і визначить, які переваги отримає Рекс. Після того, як Кіберпес отримає новий мозок, його неможливо буде видалити або замінити.

Якщо Кур'єр прийде разом із вилікуваним Рексом до Короля, той буде дуже радий, що його улюблений пес здоровий.

Шаблон:Дика Пустка-розділ

Намагаючись припинити насильство проти громадян НКР у Фрисайде, Кур'єр може влаштувати перестрілку між солдатами Республіки і Королями. У такому разі Рекс, якщо він не подорожує з Кур'єром, нападе на солдатів, і буде ними убитий.

Рекс як супутник Редагувати

Рекс — хороший переносник спорядження: при місткості 210 одиниць ваги він нічого не вигадує і не викидає з інвентарю, крім фракційної броні.

Репліки NPC Редагувати

Представники різних ігрових фракцій будуть по-різному коментувати присутність поруч з Кур'єром Рекса:

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Баги Редагувати

  • Рекс, перебуваючи поруч з мирними громадянами (безіменними персонажами), іноді може сказиться, і без всякої видимої причини напасти на них, відповідно, отримуючи відсіч. Цей баг також може бути викликаний тим, що в інвентарі робопса присутній їжа або вода, тому рекомендується перемістити їх назад в інвентар Кур'єра. Напад може бути викликано тим, що на персонажі одягнена капелюх. Король при розмові з кур'єром згадує про те, що Рекс ненавидить людей в капелюхах і Кротощуров.
  • Навіть якщо серед супутників головного героя немає робота ЕД-Е, але він вже полагоджено, собака може не піти з Кур'єром і гарчати на робота, не помічаючи, що його поруч немає.
  • Можливий баг, коли Рекс при атаці противника не атакує, а тікає від нього, але це може бути навіть корисно, так як супротивник бачить у Рекса пріоритетну мету і атакує його, поки пес не загине, а Кур'єр тим часом може вбити нападника.
  • Якщо вже виконаний квест «Давнину», то все одно можна вилікувати Рекса: доктор Генрі якимось чудесним чином знову з'являється в Джейкобстауне.
  • Коли Кур'єр і Рекс подорожують, пухнастий друг може знайти колодязь Джиммі, навіть якщо вони знаходяться на іншому кінці Мохаве.

Поява Редагувати

Кіберпес Рекс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Поведінка Рекса, коли він намагається повідомити Кур'єру про колодязь Джиммі — відсилання до Лессі.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. латиною «Rex» означає «Король».
  2. Рекс атакує ворожих щурів. На нейтральних, наприклад Нюхача, пес не нападає.
  3. Рекс не ганяється за щурами, якщо Кур'єр — «Друг тварин».
  4. По-іспанськи «Rey» означає «Король».
  5. По одній з кінцівок стає ясно, що це і був Рекс.
  6. Ця репліка належить Королю.
  7. Ця репліка належить Королю.