FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Привид.

Рейнджер Привид (англ. Ranger Ghost) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, снайпер, дозорний на аванпості Мохаве.

Біографія Редагувати

У 2281 році рейнджер Привид служить дозорним на аванпості Мохаве, який вважає найгіршим аванпостом у НКР під проводом рейнджера Джексона. Привид — підлегла Джексона, і їй заборонено покидати аванпост «навіть якщо вона повернеться з головою Цезаря», так як за наказом самого президента Аарона Кімбола на аванпосту повинно залишатися деяке мінімальне число бійців і рейнджерів. Коли легіонери спалили Ніптон і вбили його жителів, Привид побачила дим, доповіла Джексону і отримала наказ нічого не робити.

Образ Привид Редагувати

Привид — спостережна і гордовита, з грубим почуттям гумору. Лейсі вважає її стервом, але просить їй про це не говорити, побоюючись «нещасного випадку».

Рейнджер Привид погано висловлюється про Аарона Кімбола і уряді НКР, але вірна своїй країні, як і кожен рейнджер, і, безумовно, підкоряється наказам начальства: «Наказ Джексона — наказ НКР».

Розробники додали зовнішності рейнджера Привид риси альбінізму[1].

Привид у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти рейнджера Привид на аванпості Мохаве, де вдень вона чергує на даху казарми. При зустрічі Привид дізнається Кур'єра в обличчя і відразу пропонує роботу: з'ясувати, що сталося в Ніптоне і повернутися живим, обіцяючи в якості нагороди «величезну, блін, подяку від Нової Каліфорнійської Республіки». Дізнавшись про долю міста та мешканців, Привид скаже, що Ніптон давно заслужив бути спаленим, але тільки не бійцями Легіону.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Цікаві факти Редагувати

Якщо навичка «Скритність» у Кур'єра розвинений до 60 пунктів і вище, Привид може зауважити: «Ух ти, я навіть не чула, як ти підходиш. В тебе легка хода. Мені це подобається».

Поява Редагувати

Рейнджер Привид з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати