FANDOM

Gametitle-FNV

Рейнджер НКР (англ. NCR Ranger) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Безіменний рейнджер НКР, який розшукає Кур'єра, щоб виразити подяку від Республіки.

Рейнджер НКР в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти цього рейнджера-радиста, якщо стане «своєю людиною» для Республіки. Рейнджер сам підбіжить до нього, скаже, що Республіка цінує його вчинки, і подарує аварійну радіостанцію НКР. Залишивши його, він попрямує у бік табору Маккарран, де і зникне у головного входу.

Якщо Кур'єр викликав по рації підтримку припасами, то цей же рейнджер прибіжить повідомити про доставку.

Персонаж носить звичайну екіпіровку рейнджера НКР, що включає формений костюм, капелюх, поліцейські окуляри і гвинтівку ковбоя. На боці має рацію, схожу на ту, яку вручає Кур'єру.

Примітки Редагувати

  • У разі змішаної або негативної репутації рейнджер не з'являється, але він може з'явитися після обнулення негативної репутації в момент отримання записки від посла Крокера, коли НКР «забуде» всі провини Кур'єра.
  • Рейнджер не з'явиться, якщо на Кур'єрі надітий будь фракційна одяг, в тому числі і броня НКР.
  • З точки зору ігрової механіки цей рейнджер — оживало персонаж. Наприклад, якщо він загине в бою, не встигнувши доставити радіостанцію Кур'єру, то через якийсь час він же з'явиться знову, щоб завершити своє завдання.
  • Рейнджер не має паспорта: якщо він спробує пройти через північні ворота Стрипа, сторожі нападуть на нього.
  • Через некоректно вирізаних реплік, при виклику підтримки припасами, рейнджер знову повідомляє про рацію — у нього просто немає інших.

Баги Редагувати

  • Рейнджер може з'явитися практично в будь-якому місці, у тому числі і у внутрішніх приміщеннях різних локацій, наприклад за ґратами у в'язниці табору Форлорн-Хоуп, або в інших, недоступних для Кур'єра місцях. У таких випадках можуть виникнути складності для початку діалогу.
  • Видавши рацію Кур'єру, рейнджер побіжить в Маккарран, але не може добігти до нього, зупинившись в довільному місці по дорозі до табору. Повторний діалог може допомогти йому знову почати рухатися.

Поява Редагувати

Рейнджер НКР з'являється тільки у Fallout: New Vegas.