FANDOM

Gametitle-FNV

Рейнджер НКР (англ. NCR Ranger) — один з чотирьох безіменних персонажів Fallout: New Vegas, рейнджери НКР, переслідують Кур'єра.

Рейнджер НКР в Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Не дражни ведмедя!

« — Судячи з сухим штанцях, ти не знаєш, хто ми такі — в наступний раз візьму косу і чорний плащ. »

— Знайомство з Кур'єром.

Кур'єр може зустріти загін з цих рейнджерів, якщо запрацює занадто багато негативної репутації у Республіки, або провалить квест «Не буди ведмедя!». Лідер, разом зі своїм загоном, сама знайде Кур'єра і оголосить, що у нього є три дні на те, щоб заслужити амністію або виправити відносини з НКР, інакше вони вб'ють його. Після діалогу вони втечуть в табір Маккарран, або залишаться чекати на місці появи. У діалозі Кур'єр може намагатися провокувати командира, але вона стримається і не проявить агресію.

« — Чорт, ти що, не хочеш прожити кілька зайвих днів? Іди. Перепихнись ще разок чи ще що, а ми йдемо. Три дні. »

— Рейнджер НКР.

Вона із загоном знову зустріне Кур'єра через 24 години, щоб оголосити, що у нього залишилося два дні. Ще через 24 години вона попередить, що залишився один день. Через 24 години вона та її загін напали на Кур'єра.

Рейнджери більше не будуть з'являтися, якщо Кур'єр заслужить змішану репутацію у НКР не гірше ніж «М'якосерда диявол» чи отримає амністію від посла Крокера.

Інвентар лідера Редагувати

*Тип генерується випадковим чином
**Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • Аналогічні загони у Легіону Цезаря: Легіонери-вбивці.
  • Загін не буде вступати в діалог або в бій з Кур'єром, поки він веде бій з іншими персонажами або істотами.

Поява Редагувати

Рейнджери НКР, члени каральних загонів з'являються тільки у Fallout: New Vegas.