FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Мило.

Рейнджер Мило (англ. Ranger Milo) — персонаж Fallout: New Vegas; рейнджер НКР, стоїть на посту по дорозі в Нельсон.

Біографія Редагувати

У 2281 році війська НКР вирішили заснувати в місті Нельсон на березі річки Колорадо табір для захисту від проникнення розвідників Легіону Цезаря, проте бійці були атаковані легіонерами під командуванням Мертвого Моря перш, ніж змогли підготуватися до оборони. Легіонери захопили припаси та зброю, а також взяли в полон і розіп'яли кількох бійців НКР.

Дізнавшись про це, рейнджер Мило прийшов на допомогу нечисленним, погано підготовленим і озброєним бійцям НКР, приєднавшись до імпровізованому посту по дорозі на Нельсон. Він за всяку ціну хоче звільнити місто від легіонерів, але бійці не вирішуються атакувати, так як кількох їхніх соратників рекрути Легіону тримають в заручниках.

Образ Мило Редагувати

Мило — жорстокий, грубий і гордовитий солдат. Заради перемоги готовий піти на вбивство заручників, як того вчать снайперів НКР. Також, в порушення закону, оплачує «роботу» Кур'єра. Ненавидить Легіон і зневажає бійців НКР, кажучи, що вони «зелені, як дупа супермутанта».

Мило у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти рейнджера Мило, разом з кількома бійцями НКР, на шосе на захід від Нельсона. Рейнджер може розповісти про Новак і 188-й торговий пост.

Кур'єр може запропонувати рейнджеру допомогу в підготовці атаки на Нельсон, для чого необхідно представитися по імені і пройти перевірку Красномовства. Репліки Мило і Кур'єра і складність перевірок залежать від репутації останнього в НКР: при нейтральній Кур'єр каже, що не дружить з Легіоном («Красномовство» 25), при хорошою чи поганою — що згоден виконати брудну роботу для НКР («Красномовство» 35). У разі провалу, перевірка може бути пройдена повторно, однак її складність підвищиться.

Якщо Кур'єр переконує Мило прийняти його допомогу, він попросить 24 дози психо для додання бійцям НКР люті в бою. Кур'єр дійсно може принести йому наркотики, але рейнджер скаже, що просто пожартував (наслідком цього буде підвищення репутації у НКР).

Мило пропонує застрелити розіп'ятих заручників зі скелі і проводить туди Кур'єра. При цьому він відмовляє Кур'єра «геройствувати і когось рятувати». Якщо Кур'єр послухається його і вб'є розіп'ятих бійців, то отримає 50 кришок і погану репутацію в Легіоні. Нагородою за порятунок будуть все ті ж 50 кришок і добра слава в НКР.

Можна також врятувати заручників до зустрічі з Мило, а потім доповісти йому про це, почавши і відразу завершивши цей квест.

Рейнджер Мило має при собі стандартну гвинтівку ковбоя, яку називає «Кармін»[2].

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

Рейнджер Мило залишається нейтральним до Кур'єру навіть при поганій репутації у НКР

Баги Редагувати

У ході квесту «Повернутися додому» Мило може самостійно атакувати легіонерів і зачистити Нельсон, після чого буде нерухомо стояти на місці.

Поява Редагувати

Рейнджер Мило з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Нейтральний до Кур'єру навіть при дуже поганій репутації в НКР
  2. Не є унікальним зброєю.