FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Ребекка.

Рейнджер Ребекка Лайнхолм (англ. Rebecca Lineholm) — персонаж Fallout: New Vegas, командир рейнджерів НКР на посту рейнджерів «Альфа».

Біографія Редагувати

Ребекка Лайнхолм служила армії НКР. У 2271 році вона була переведена в рейнджери НКР. Лайнхолм розповідає про Першу Битві за дамбу Гувера, але не каже, чи брала вона участь в ній.

У 2281 році Лайнхолм є командиром поста «Альфа», розташованого на березі озера Мзс. Раніше цей пост був передовим, але тепер став запасним і на «Альфі» все спокійно. Єдина подія на посаді: травма щиколотки у одного з рейнджерів.

Рейнджер Лайнхольм у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти рейнджера Лайнхолм на посту «Альфа». Вона чергує вночі і вдень відсипається.

Return to Sender
Розслідуючи донесення про високі втрати на посаді «Альфа» завдання тех. сержанта Райес, Кур'єр може отримати від Лайнхолм рапорт, в якому це донесення спростовується. Доповідь знаходиться у рейнджера при собі і може бути у неї викрадений.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Цікаві факти Редагувати

  • Лайнхолм може розповісти Кур'єру, що на дні озера Мід лежить довоєнний бомбардувальник.
  • У локалізації звіт рейнджера Лайнхолм помилково названий звітом «рейнджера Лайнхолма», в чоловічому роді.

Поява Редагувати

Рейнджер Лайнхольм з'являється тільки у Fallout: New Vegas.