FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Енді.

Рейнджер Енді (англ. Ranger Andy) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, пішов на пенсію.

Біографія Редагувати

Енді служив рейнджером в військах НКР на Мохавскій пустці. Одного разу він перевіряв донесення про легіонерів, помічених в одному з покинутих будинків. В будівлі виявилася пастка: виснажена дитина, що ховалася в шафі, підірвала Енді гранатою. За словами Енді, легіонери часто використовують дітей подібним чином.

Енді вижив, але його рука і нога були покалічені і він більше не зміг служити з такою ж віддачею, як раніше. Він пішов на пенсію і оселився у Новаку, де став охороняти місто, приєднавшись до снайперів Менні Варгасу і Буна, що чергують по черзі на вишці у пащі динозавра.

Одного разу Енді впав зі сходів мотелю «Діно Ділайт» і покалічився ще сильніше. З тих пір він сидить вдома і нічого не робить. Його єдиною розвагою залишаються розмови по радіо з рейнджерами поста «Чарлі».

Образ Енді Редагувати

Енді — відданий громадянин НКР, користується повагою своїх колишніх товаришів по службі. Будучи в минулому майстерним бійцем, він дуже страждає із-за своєї нинішньої безпорадності. Енді все ще вважає себе рейнджером: носить броню патрульного і спілкується з колишніми товаришами по рації.

Енді у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Енді в його бунгало у Новаку. Біля ліжка Енді стоїть милиця, а у ванній знаходиться велика кількість Мед-X. Швидше за все, він користується ним, щоб вгамувати біль у нозі. Кур'єр може розпитати його про рейнджерів і послухати історію його життя. Літній рейнджер поскаржиться, що його друзі з посади «Чарлі» два дня не виходили з ним на зв'язок по радіо і в кінці діалогу попросить перевірити, чи все у них в порядку.

RangerTakedown

Кидок рейнджера

На посту виявиться кілька тіл убитих рейнджерів і бійців НКР, а в будинку буде чимало пасток. Кур'єр може розповісти про це Енді і на додачу принести йому один із аудіозаписів зі зверненням легіонерів, що напали на «Чарлі». З іншого боку, Кур'єр може збрехати Енді («Красномовство» 60), ніби нападників визначити неможливо.

В нагороду Енді дає Кур'єру кришки, збільшує його репутацію в НКР і в Новаку, а також навчає особливому прийому рукопашного бою рейнджерів НКР[1].

Розслідуючи викрадення дружини БунаКарли, Кур'єр може розпитати про неї Енді.

Рауль засумніватися в марності старих після зустрічі з Енді[2].

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Рейнджер Енді з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Кур'єр може навчитися прийому до відвідування «Чарлі», переконавши Енді, що він не марний («Красномовство» 30).
  2. Можливий баг, див. відповідну статтю.