FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Джексон.

Рейнджер Джексон (англ. Ranger Jackson) — персонаж Fallout: New Vegas, рейнджер НКР, начальник аванпосту Мохаве.

Біографія Редагувати

У 2281 році рейнджер Джексон є начальником аванпосту Мохаве, де відповідає за безпеку караванів. Після того, як з виправної установи НКР втекли вязні, кігті смерті влаштували гніздо в Кар'єрі, а сутички з легіонерами на західному березі Колорадо почастішали, він не пропускає каравани з НКР на Мохавську пустку.

Джексон заборонив рейнджеру Привиду залишати аванпост і навіть не дозволив їй з'ясувати, що сталося в Ніптоні, коли з міста став видно дим. Зі слів Джексона можна зрозуміти, що заборона залишати на аванпості менше двох рейнджерів виходить від всіх його начальників аж до президента Аарона Кімбола.

Образ Джексона Редагувати

Джексон чітко виконує прямі накази, але може обходити деякі правила, наприклад, заборона на контракти з найманцями.

Мова Джексона примітна короткими відповідями «Так» і «Ні» і частим вживанням антитетонов. Наприклад, на питання, чи надсилає НКР солдатів на аванпост, Джексон відповідає: «Солдат? Так. Підкріплення? Немає».

Мешканці аванпосту не дуже схвально відгукуються про Джексона. Мабуть, через те, що він дуже точно виконує всі накази згори.

Джексон у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Джексона в штабі аванпості Мохаве. Джексон скаржиться на брак людей і, недовго думаючи, бере запропоновану допомогу, обіцяючи в нагороду за очищення автостради 15 від гігантських мурах «втратити деяке забезпечення». Цим майном виявляться: бойова гвинтівка з бронебійними патронами до неї, сніданки караванника, ремонтні набори зброяра і сотня кришок.

Отримавши від Кур'єра докази злочинної змови Еліс Маклафферті і Глорії Ван Графф, Джексон обіцяє, що вони не залишаться безкарними і вимагає від Кур'єра не мстити їм і загрожує заарештувати його, якщо той займеться самосудом.

Обіцянка Джексона буде виконано: кінцівки Кесс можна дізнатися, що «Червоного каравану та ван Граффам довелося піти на угоду з республіканським правосуддям.

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Рейнджер Джексон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.