FANDOM

Gametitle-VB

Рейд 370 — подія історії світу Fallout. Збройний напад 370-ої бригади на один зі східних банків НКР з метою отримання тих грошових коштів, які не були виплачені працівникам даної гірничодобувної команди.

Історія Редагувати

Економіка НКР у період війни з Братством Стали терпіла певні труднощі. З-за цього відбувалися затримки з виплатою зарплат для робітників. Однією з таких обділених команд виявилася гірничодобувна бригада 370 на чолі з якимсь Портером. Саме він і прийняв пограбування сховища банку НКР як крайню міру.

Згуртувавши працівників бригади, роботяги підірвали сховище і спустошили його. Однак, офіцери НКР з'явилися раніше і заарештували нальотчиків.

Наслідки Редагувати

Учасники нападу були засуджені та ув'язнені. У 2249 ріку губернатор Джозеф Додж запропонував повстанцям програму виправних робіт заради умовно-дострокового звільнення. Вони були відправлені в Сша. Головою групи став Портер. НКР планувало колонізувати ці землі, а ув'язнені повинні були провести перші підготовчі роботи. У результаті В місті утворилася організація утильщиков.

Появи Редагувати

Рейд 370/4 з'являється тільки у Van Buren.