FANDOM

Gametitle-FO3

Результат невдалого експерименту з ФЕВ (англ. Failed FEV subject) — істота Fallout 3, в минулому мешканець Сховища 87.

Опис Редагувати

Знівечена мутаціями жертва проводилися в Сховище 87 експериментів з ВПЕ. Переважна більшість смертей, записаних в терміналах Сховища 87, пов'язано саме з цими експериментами.

Все тіло істоти покривають нарости різної величини. Верхня половина непропорційно велика, тоді як ноги і нижня частина торсу зберегли відносно нормальний для людинаа розмір. Голова також залишилася віддалено схожою на людську. Також помітно, що на верхній половині тіла сильно збільшився обсяг м'язової маси, майже як у супермутантів. Збережені елементи комбінезонів сховища на тілі говорять про те, що в минулому це був мешканець Сховища.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Результат невдалого експерименту з ФЕВ
0004c67d
РівеньIcon level
1
Очки досвідуIcon XP
1
СприйняттяIcon eye
3
Очки здоров'яIcon heart
0
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Дуже агресивно Нападає на ворогів і нейтральних істот у полі зору.Icon requiredIcon requiredIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Рукопашна (4 damageIcon damage)

Немає

Місцезнаходження Редагувати

У грі можна зустріти лише два подібних істоти. Вони спочатку мертві лежать у лабораторії Сховища 87, у камерах з невеликим випромінюванням. Згідно із записами в комп'ютері лабораторії, це лише дві з численних жертв ФЕВ, після ін'єкції якого мозок піддослідних більше не міг впоратися з найпростішими функціями організму.

Примітки Редагувати

  • Відповідно до записів у G.E.C.K., вони спочатку планувалися як живі істоти, оскільки їх характеристики SPECIAL вже були прописані і до них були прив'язані діалогові файли супермутантів.
  • Якщо спробувати зрушити їх трупи гранатами, вони будуть просто з'являтися в іншому місці в іншій позі.
  • При спробі підняти труп він залишиться лежати, однак замість нього буде взято невидимий скелет, який можна носити з собою або обшукати.
  • У істот, немає ні штучного інтелекту, ні ragdoll-анімації. Однак їх можна воскресити з допомогою консольних команд, після чого вони залишаться лежати, розмовляючи як супермутанты і відображаючись на радарі червоними крапками.

Поява Редагувати

Результат невдалого експерименту з ФЕВ з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Сховище 87 Шаблон:Navbox Істоти Fallout 3