FANDOM

Gametitle-FO4

« Резервуар «Посейдон Енерджі» не тільки розподіляв воду для прилеглих сільськогосподарських угідь і міст, але і був джерелом гідроенергії. Вироблювана електроенергія використовувалась «Посейдон Енерджі» для дослідницьких об'єктів, розкиданих по Співдружності. В даний час резервуар знаходиться в жалюгідному стані, генератори гідроелектричні більше не працюють, а вода застоялася. »

— Опис в Survival Guide стор 354

Резервуар «Посейдона» (англ. Poseidon Reservoir) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Велике промислове будівля в Натіке, знаходиться південніше Форт-Хагена і західніше Станції «Мас Пайк» на березі прозера Кочитуате.

Історія Редагувати

До війни будівля належала енергетичної корпорації «Посейдон Енерджі» і представляло з себе гідроелектростанцію, енергія якої поставлялася на дослідні об'єкти в Співдружності. Крім того Резервуар «Посейдон Енерджі» постачав водою найближчі сільськогосподарські ділянки. На 23 жовтня 2077 року було заплановано проведення Дитячого дня з короткою екскурсією по гідроелектростанції для дітей співробітників, але цим планам завадила війна.

Планування Редагувати

Зовні включаючи дах мешкає кілька диких гулей. Всередині будівля складається з двох великих приміщень сполучених коротеньким коридором. Мешканці дикі гулі — у великій кількості. Дальня двері внизу відкривається з термінала в офісі біля входу, за нею світиться дикий гуль зі свитою.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

  • Диякон:
    • «З резервуара йде жорстка радіація».
  • Кюрі:
    • «Здається, резервуар несправний».

Примітки Редагувати

  • З південної сторони будівлі труба йде у воду. Над рівнем води є отвір - трохи видно і знак схованки підземки. Треба залізти в трубу і стрибаючи забратися всередині неї вгору (баг - чіпляєшся за стіни і не піднімаєшся вгору) - вийдеш в загороджений ділянка будови - на столі - модель з деталей робота (Робот-охоронець), біля столу зелена сумка з лутом.
  • У будинку, В окремому закритому приміщенні в підвалі (відкривається через термінал на 2-му поверсі) стоїть червоний скриня, в ньому передавач радара Посейдон і всякий лут, поруч сейф (оч.складний замок), хімлабораторія і світиться гуль зі свитою. Ключ від сейфа на даху приміщення з терміналом.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Останній рейс «Констітьюшн»
Штурман з Констітьюшн направляє сюди Вижив за передавачем радара «Посейдон» у ході квесту .
Icon disambig
Основна стаття: Крива навчання
Квинлан просить Вижив супроводити Скриптора братства Стали для збору даних в терміналі.

Поява Редагувати

Резервуар «Посейдона» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати