FANDOM

Gametitle-FO4

Шаблон:Немає картки

Не плутати з навичкаом Виживання.

Ця сторінка містить опис нового режиму Survival mode, введеного в Fallout 4 29 березня 2016 року у вигляді бета-патча.

Основні зміни від гри на інших рівнях складності Редагувати

  • Недоступна консоль.
  • Режим ручного і швидкого збереження відключений. Для того, щоб зберегти гру, необхідно знайти в грі місце для сну і лягти спати як мінімум на одну годину. Доступно «збереження і вихід», однак дане збереження видалиться автоматично після завантаження з головного меню.
  • Неможливо завантажити раніше збережені ігри на інших рівнях складності, перебуваючи в цьому режимі.
  • Якщо знизити рівень складності гри з режиму Виживання, то далі в грі цей режим буде недоступним для цього персонажа. Але його можна включити, завантаживши гру з раннього збереження, якщо гравець грав раніше на іншому режимі складності.
  • Ранні збереження гравця (до включення режиму) можна завантажити з головного меню відразу після запуску гри.

Бій Редагувати

  • Бій тепер смертельнее для всіх його учасників. Збільшений як шкода головного героя по противникам, так і шкоди супротивників. Досвід за вбивство ворогів подвоєний, вороги сильніше.
  • Підвищений шанс випадання цінних трофеїв як противників, так і з ящиків.
  • Стимулятори, їжа, вода і антирадин діють набагато повільніше.
  • Пошкоджені кінцівки більш самі не відновлюються. У їх відновленні допомагають стимулятор і сон.
  • Напарники, будучи пораненими в бою, більше не відновлюються самі, необхідно використовувати стимулятор або ремонтний комплект для роботів. Кинутий невилікуваним/непочиненным, напарник повертається в місце свого проживання.
  • Очищені від ворогів локації оновлюються набагато рідше (не менше 35 ігрових діб).

Нові здібності Редагувати

Додано здатність Адреналін. Включення режиму виживання автоматично дає Вижив цю здатність, яка збільшує що наносяться їм шкоди на 5 % за рівень адреналіну, максимум 10 рівнів (тобто +50 % до бойовим якостям);

  • Наступний ранг здатність дається за кожні п'ять вбивств, тому доцільно відвідувати локації з великим числом слабких супротивників, наприклад кладки яєць болотников.
  • Сон на час більше однієї години знижує ранг здібності, у залежності від часу, проведеного у сні.
  • Подивитися поточний рівень здатності можна через Піп-бой у розділі здібностей.

Переміщення Редагувати

  • Режим швидкого переміщення відключений. Дістатися до пункту призначення можна або пішки, або, використовуючи сигнальну шашку, з допомогою гвинтокрила.
  • Доступно швидке переміщення в Інституту (після виконання відповідного квесту). Телепортація назад відбудеться в Руїни інституту , де Вижив буде чекати поточний напарник.
  • Боєприпаси мають вагу, заснований на калібрі. Відповідно, ракети, ядерні минизаряды, ядерні блоки мають значно більшу вагу (7, 12, 4) порівняно з патронами і запросто можуть перевантажити персонажа.
  • Базове значення допустимої ваги персонажа відчутно зменшено ліміт ваги, що здатні нести напарники так само був змінений.
  • Вороги не відображаються у вигляді маркерів на компасі, крім того, дистанція появи локацій на компасі значно зменшена.
  • Перевищення максимального стерпного ваги тепер знижує витривалість і спритність персонажа на 2, а також періодичний шкоди ОЗ і пошкодження ніг.

Жага Редагувати

Вижив життєво необхідно пити багато води. Якщо цього не робити, то розвиваються ефекти спраги. Це призводить до зниження ОД і зниження характеристик S. P. E. C. I. A. L., залежно від ступеня спраги;

  • Спрага; -1 ІНТ
  • Сильна спрага; -2 ІНТ, -1 ВОС
  • Легке зневоднення; -4 ІНТ, -1 УДЧ, -3 ВОС
  • Зневоднення; -8 ІНТ, -2 УДЧ, -5 ВОС
  • Сильне зневоднення; -10 ІНТ, -3 УДЧ, -7 ВОС, періодичний шкоди.

Спрагу викликають перевантаження персонажа, біг, а також більшість хімікатів і медпрепаратів, наприклад стимулятори. Тому необхідно носити з собою запас очищеної води, або пити з природних джерел, отримуючи при цьому дозу радіації. Очищену воду можна пити з водяної колонки в поселенні, з якою можна і наповнювати пляшки. При питті жага проходить без будь-яких наслідків. Пиво та інший алкоголь не знімає спраги.

Голод Редагувати

Вижив необхідно їсти кілька разів на ігрові добу. Їжа готується в пункті приготування їжі, плиті або на рожні.При відсутності їжі розвиваються наступні ступені голоду, які знижують ОД та характеристики S. P. E. C. I. A. L.:

  • Легкий голод ; -1 ВІН
  • Голод; - 1 ВІН, -2 ХАР
  • Виснаження; -3 ХАР, -4 ВІН, -1 УДЧ
  • Ненаситність; -5 ХАР, -8 ВІН, -2 УДЧ
  • Голодування; -5 ХАР, -10 ВІН, -3 УДЧ, періодичний шкоди.

Якщо Вижив відчуває голод, то їжа не відновлює ОЗ і не дає жодних ефектів. Щоб отримати ефект (і дуже цікавий баг) припустимо, від смаженого яо-гая треба спочатку вгамувати голод більш доступною їжею.

  • Антирадин також викликає голод і зниження імунітету, так що приймати цю крапельницю доцільно перед сном.
  • Сире м'ясо, поміщене в майстерню, буде доступно у всіх поселеннях, пов'язаними з поселенням лініями постачання. Вже приготована їжа в постачання поселень не входить.
  • Значки спраги, голоду, втоми і хвороби відображаються праворуч внизу , ефекти від них можна переглянути в розділі Здібності Піп-бою.

Сон Редагувати

Вижив необхідно спати не менше 7 годин на ігрові добу. В іншому випадку розвиваються різні ступені втоми:

  • Втома; - 8% ОД, швидкість відновлення ОД нижче на 5%
  • Надмірна втома; -15% ОД, -1 СИЛ, швидкість відновлення ОД нижче на 15%
  • Втома; -28% ОД, -2 СИЛ, - 1 ЛОВ, -2 УДЧ, швидкість відновлення ОД нижче на 30%
  • Виснаження; -43% ОД, -4 СИЛ, - 2 ЛОВ, -2 УДЧ, швидкість відновлення ОД нижче на 50%
  • Виведення з ладу; -58% ОД, -4 ЛОВ, -6 СИЛ, -3 УДЧ, швидкість відновлення ОД нижче на 75%. Вижив не може бігти.

Вживання Ядер-коли тимчасово знімає ефект втоми. Подальший прийом ніякого ефекту не дає.

  • Спальний мішок і матрац обмежують час сну трьома і п'ятьма годинами відповідно. Здатність Заряд бадьорості, так само як і здатність Обійми любові на них отримати не вийде, так як для цього потрібно проспати не менше 7 годин, і крім того, є ризик підчепити хворобу.
  • Сон на одну годину не відновлює ОЗ. Сон на час більше однієї години відновлює (n-1)х14,4% ОЗ, де n - кількість часу, проведеного у сні.

Хвороби і лікування Редагувати

Хворобу можна підчепити при питті сирої води, при поїданні сирого м'яса, від укусу істот, переносять хворобу, після бою з дикими гулями, після сну на матраці або в спальному мішку. Ризик виникнення вище при ослабленому імунітеті, який виникає через нестачу сну, після поранень або після прийому антирадина. Хвороби надають такі ефекти шкоди:

  • Втома: потрібно більше спати
  • Інфекція: завдає періодичний шкоди
  • Безсоння: потрібно спати в два рази більше часу
  • Летаргія: швидкість відновлення ОД нижче на 50%
  • Паразити: потрібно є в два рази більше їжі
  • Слабкість: персонаж отримує на 20% більше утрати.

Лікування хвороби здійснюється у будь-якого лікаря або лікаря в медпункті в поселенні за 15 кришок, або прийомом антибіотика. Антибіотики можна знайти, купити у лікарів або виготовити самому в хімлабораторії (потрібно 3 од. світного гриба).

Для того, щоб уникнути хвороби, можна прийняти Антибіотик на основі трав або Стимулятор на основі трав або Анальгетик на основі трав. На вже наявні хвороби вони не діють. Хвороби (не всі) проходять самі протягом декількох днів при належному харчуванні та відпочинку.

Примітки Редагувати

  • Рекомендується зміцнити такі поселення, щоб не бігти на їх захист через всю карту: Особняк сім'ї Крупів, Потогонка, Сенкчуарі, Somerville-Плейс, Будмайданчик в Мерквотер, Тенпайнс-Блафф, Форпост «Зимонджа».
  • Очищена вода - рідкісний ресурс в Співдружності. Тому в поселеннях треба створювати надлишок очищеної води не менше 5 одиниць, для того, щоб брати її собою. Обов'язково повинні бути ліжка, водяні колонки, пункти приготування їжі, бажано мати химлабораторию у кожному поселенні. Краще мати максимальну кількість відкритих поселень. Тому простіше всього гру в цьому режимі проходити за минитменов.
  • В поселеннях повинен бути запас боєприпасів великого калібру, ядерних блоків і ракет.
  • З їжі краще всього вирощувати бритвозлак, тошку і морква, щоб можна було приготувати чашку з локшиною і Овочевий суп.
  • Краще взяти такі здібності; Міцний хребет не менш другого рівня; Медик, щоб створювати медпункти в поселеннях; Хімік, щоб була можливість готувати антибіотики; Аква-хлопчик першого рівня, адже форсувати водні перешкоди при неможливості швидкого переміщення треба буде дуже часто.
  • Кращий напарник для режиму Виживання - Ада (Automatron).

Див. також Редагувати

Хардкор (Fallout: New Vegas).

Посилання Редагувати