FANDOM

Gametitle-FO4

Регіональна штаб-квартира Волт-Тек (англ. Vault-Tec Regional HQ) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Має два входи. Складається з трьох поверхів та підвалу, на яких мешкають дикі гулі.

Перший поверх Редагувати

Крім ліфта в підвал і головного входу — нічого примітного.

Другий поверх Редагувати

Дістатися до нього можна по обвалу стелі відразу зліва від головного входу. В кабінеті є термінал доктора Ріда, на якому розказано про дивних постачання в сховища Бостона, включаючи сховище Головного героя, і що доктор Рід підозрював про плани проведення експериментів над резидентами притулків.

Третій поверх Редагувати

Потрапити на нього можна з другого поверху по сходах. В одному з кабінетів є сейф (середній) і термінал містера Девідсона, начальника доктора Ріда.

Підвал Редагувати

Доступ в підвал з першого поверху здійснюється через ліфт праворуч від головного входу. Підвал являє собою склад з великою кількістю фірмових ящиків Волт-Тек і іншого, не займаного часом обладнання корпорації. На майданчику біля дверей на вулицю є скриня з зброєю і боєприпасами, а також термінал (легкий) Вальтера Скотта з особистими щоденниками і можливістю відкрити другий вхід (складний). В туалеті на унітазі лежить Ядерний мінізаряд.

Вороги Редагувати

Знахідки Редагувати

Ядерний мінізаряд

Околиці Редагувати

На даху сусіднього будинку можна виявити ланчбокс і дерев'яний ящик. По дорозі до контейнерів можна виявити лежить біля спорохнілого шафи валізу. З даху видно рекламний щит BosCom, розташований на даху сусідньої будівлі. Поруч зі щитом стоїть генератор з ядерних блоком. Потрапити на дах можна тільки перестрибнувши на неї.

Реакція напарників Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

В офісах: Кодсворт: «Повинно бути коли-то, їх робота їм здавалася дуже важливою. А тепер залишилися лише бляклі тіні...»

Примітки Редагувати

  • У ланчбоксах, які можна знайти в локації, завжди є цікаві сувеніри, хоч і не є унікальними, але є досить рідкісними (модельки роботів, сувенірні магніти) предметами.[не підтверджено 830 днів]
  • Є одним з небагатьох місць, де можна знайти велику кількість номерних більярдних куль.
  • Ні одна фірмова ліжко і ні один фірмовий стілець в підвалі не є «діючими» (неможливо сидіти або спати).
  • Зламати замок на двері запасного виходу з підвалу можна тільки один раз. Будучи знову замкненим з терміналу, замок може бути відкритий тільки з нього ж.

Поява Редагувати

Регіональна штаб-квартира Волт-Тек з'являється тільки у Fallout 4.