FANDOM

Gametitle-FNV

Ранець раба (англ. Slave Backpack) — неігрова легка броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою величезний рюкзак на металевій рамі, доверху набитий поклажею і додатково обвішаний згортками і пляшками.

Характеристики Редагувати

Ранець не призначений для використання Кур'єром, і не може бути отриманий без використання консольних команд.

Будучи екіпірованим, ранець займає нестандартний, для броні, слот «Backpack», тому його можна носити в поєднанні з будь-яким одягом чи бронею. Однак, він буде конфліктувати з будь-якою зброєю, мають власний ранець, наприклад, з мініганом абоШиш-кебабом». При цьому ранець раба залишиться екіпірованим, але візуально його замінить ранець зброї.

Важить 25 фунтів і відноситься до легкої броні, але він не забезпечує ніякого захисту. Не володіє ніякими ефектами і не є фракційної одягом. Вартість дорівнює 390 кр.

Міцність становить 400 ОЗ. Для самостійно ремонту можна використовувати або інші ранці, або звичайну або посилену бойову броню. При наявності здатності «Очманілі ручки», ранці можна чинити будь легкої бронею.

Місцезнаходження Редагувати

Такі рюкзаки мають дві рабині у Форте, які курсують по стежці від воріт табору Цезаря до воріт табору Легата і назад. Їхня важка хода, імітує перетягування непомірного вантажу, насправді викликана тим, що у них зламані обидві ноги.

Примітки Редагувати

Цю ж модель має вирізане з гри на стадії розробки зброю «Рабська ноша».

Поява Редагувати

Ранець раба з'являється тільки у Fallout: New Vegas.