FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Ральф.

Ральф (англ. Ralph) — персонаж Fallout: New Vegas, господар магазину «Мік і Ральф» у Фрисайде, торговець, програміст, фахівець з виготовлення підроблених документів.

Біографія Редагувати

Ральф народився в Мохаве після 2276 ріка оселився з братом Міком у Фрисайде, де вони завели магазин «Мік і Ральф». Мік зайнявся продажем припасів загального користування, наприклад, він постачає товариству «Біла рукавичка» хлор для басейну в «Ультра-Люкс». Також він зайнявся підробкою документів і навчився підробляти навіть пропуск на Стрип, але робить це тільки з дозволу Короля.

Образ Ральфа Редагувати

Ральф — життєрадісна людина з простим почуттям гумору.

Ральф у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Ральфа в магазині «Мік і Ральф» під Фрисайде. Він продає різні припаси: їжу, напої, деталі та інші предмети. Також у нього є контейнер з хлором, який може використовуватися Клэнденом для виготовлення хлорного бомби.

GIBlues
Разговорив Ральфа («Красномовство» 50), Кур'єр може дізнатися, що він виготовляє фальшиві перепустки на Стрип, що дозволяють обдурити сторожів. Він погодиться зробити один для Кур'єра за 500 кришок. Сказавши, що виготовлення пропуску обходиться не так вже дорого («Бартер» 50), Кур'єр знизить ціну до 375 кришок. Він зробить пропуск безкоштовно, якщо Кур'єр заслужить довіру Короля і попросить в якості нагороди допомогу у проникненні на Стріп.

Підшукуючи сексбота Джеймса Гаррета, Кур'єр може запитати у Ральфа де його взяти. Той порадить пошукати робота в «Сирулиен роботікс» і попередить про гігантських щурів і бандитів.Шаблон:Дика Пустка-розділ Також Ральф може продати Кур'єру модуль даних з програмою для сексбота. Він просить 150 кришок, але погодиться на 100, якщо Кур'єр скаже, що він вигідний клієнт («Красномовство» 35) або модулі даних майже марні («Бартер» 35). Ральф зробить програму безкоштовно, якщо Кур'єр вмовить його («Красномовство» 50).

Шукаючи можливість припинити насильство проти громадян НКР у Фрисайде за завданням посла Крокера і дізнавшись про сварку між Пейсерта Жаном-Батистом, Кур'єр може попросити допомоги у Ральфа. Він легко погодиться підробити записку для Пейсера нібито від Жана-Батіста, яку Кур'єр зможе підкласти в схованку Пейсера, викравши його гвинт. Виявивши пропажу наркотиків і записку, Пейсер побіжить в «Срібну лихоманку» і буде убитий.

Також до Ральфу пропонує звернутися до Джулі Фаркас з приводу забезпечення Послідовників Апокаліпсису медикаментами. Ральф скаже, що у нього немає можливості постачати Послідовників і запропонує звернутися до Джеймсу Гаррету.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Ральф з'являється тільки у Fallout: New Vegas.