FANDOM

Gametitle-FO3
Не слід плутати з Хламотроном з Fallout 4..

«Ракетка» (англ. Rock-It-Launcher) — саморобний зброя Fallout 3.

Характеристика Редагувати

«Ракетка» відноситься до категорії «Важка зброя» і сконструйована для стрільби різним сміттям. Для збору «Ракетки» компонентів необхідні верстак і відповідна схема. Кожна наступна знайдена схема (3 шт.) збільшує ефективність зброї.

В Fallout: New Vegas схема цієї зброї також присутня — знайти її можна в ангарах авіабази Нелліса, там, де знаходиться літак. Однак ніякого практичного значення ця схема не має, оскільки зібрати з її допомогою «Ракетку» в Fallout: New Vegas не можна.

Виготовлення Редагувати

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Ракетка (1)

Примітки Редагувати

  • Основною особливістю «Ракетки» є її універсальність в застосовуваних боєприпасах: можуть бути використані практично будь-які уламки, сміття або навіть людські останки, знайдені на просторах Пустки. Боєприпас вибирається з наявного в інвентарі сміття у випадковому порядку (в алфавітному порядку для PS3-версії?). Так що якщо є кращі об'єкти, якими потрібно стріляти, то краще перезаряджати зброю тільки ними. Доступність боєприпасів може бути певним перевагою «Ракетки» перед Блэкхоком (який так само завдає збиток 50), і магазин «Ракетки» не обмежений 6 патронами, однак вона має обмежену дальність стрільби.
  • Важкі предмети будуть летіти по більшій дузі при стрільбі поза режиму V. A. T. S.; враховуючи високу скорострільність (3,3 пострілу в секунду) і велика кількість ОД, що витрачаються на постріл (32), це зброя швидше стосується якраз при стрільбі поза режиму V. A. T. S. Оскільки політ об'єктів реалізує движок Havok Physics™, на політ об'єкта його форма впливає настільки ж сильно, як і його вага. Наприклад, ніж вагою 1 фунт буде літати пряміше, ніж бейсбольний м'яч з такою ж вагою. Молоток, важить 2 фунта, буде летіти по більш пологій дузі, ніж вантуз вагою 1 фунт, так як вантуз при польоті не витягується по довжині, як це робить молоток.
  • Збитків від різних предметів, що вистрілюються з «Ракетки», буде однаковим — так що і м'які плюшеві ведмеді, і потенційно небезпечні предмети, такі як, наприклад, лапа кігтя смерті, завдадуть однаковий шкоди противнику.
  • Якщо прибрати «Ракетку», то тоді самої зброї видно не буде — тільки пилосос на спині.
  • При перезарядці поза режиму V. A. T. S. можна вибрати предмети підходящої форми і ваги для отримання потрібної траєкторії польоту.
  • Крім того, важливо враховувати, що на відміну від стандартних боєприпасів, які нічого не важать, предмети, які використовуються для стрільби з «Ракетки», мають свою вагу, що впливає на завантаження Самотнього Подорожнього, навіть якщо вони зникнуть з його інвентарю при перезарядці. Якщо ж прибрати з інвентарю заряджену «Ракетку», то в завантаженні героя як і раніше буде присутній вага предметів, що знаходилися в цей час в зброї, і позбутися його буде не можна.
  • Незважаючи на те, що використання «Ракетки» досить кумедно, і важить вона набагато менше, ніж її компоненти, головний герой буде втрачати гроші, займаючись її виготовленням. Якщо виготовляти для продажу, то простіше і вигідніше продати компоненти.
  • «Ракетка» використовує сміття, що валяється під ногами у великих кількостях, і дозволяє економити справжні патрони, при цьому його можна використовувати повторно. Але збирати вже відстріляні предмети треба відразу, так як через невеликий час вони зникають.
  • Цілком можливо, що дробарка для тріски (англ. Wood Chipper) була спочатку запланована в якості компонента, про що свідчить логотип «Mister Chipper», присутній на «Ракетці», але була замінена ще до виходу гри на листодув (хоча обидва предмета присутні в грі і мають одну і ту ж модель — WoodChipper01.NIF). Цей факт також підтверджується тим, що в інтерв'ю «Дробарка для тріски» була згадана як компонент.
  • Як не дивно, «Ракетки» можна стріляти предметами, діаметр яких свідомо більше «калібру» стовбура — насадки пожежного шланга — в тому числі і інший насадкою.
  • «Ракетка» є в ігрових файлах Fallout: New Vegas і може бути додана в інвентар з допомогою консольних команд, проте не може бути отримано звичайними методами.

Поява Редагувати

Ракетка з'являється у Fallout 3, була вирізана з Fallout: New Vegas.

ОзвучкаРедагувати

SingleShotVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати