FANDOM

Gametitle-FNV

Ракета (англ. Rocket) — медпрепарат Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Нова і поліпшена версія гвинти[1]. Від оригіналу ракета відрізняється значно більш потужним, але набагато більш швидкоплинним дією, супроводжуватиметься підвищеним ризиком виникнення залежно.

Своєю появою на території Пустки Мохаве, а також її околиць, цей наркотик зобов'язаний Кур'єру, який станом на 8:00 19 жовтня 2281 р. був єдиною людиною, яка володіє рецептом його виготовлення. Втрата пам'яті, що виникла у Кур'єра в результаті поранення голови, не дозволяє встановити, винайшов він ракету самостійно, або просто дізнався її рецепт під час мандрівок, що передували подіям Fallout: New Vegas.

Характеристика Редагувати

При вживанні цього препарату збільшується поточне кількість ОД у режимі V. A. T. S. (+30 одиниць протягом 60 секунд). Препарат викликає залежність з 30%-ю ймовірністю.

Виготовлення Редагувати

Ракета може бути виготовлена самостійно за наступною схемою:

Матеріали:Вимоги:Продукція:
Icon repairIcon level
Ракета (1)

Місцезнаходження Редагувати

Спочатку, ракета може бути отримана тільки шляхом самостійного виготовлення, однак при наявності 50 пунктів навички «Наука», Кур'єр може навчити Джека з племені Великі Хани рецептом її виготовлення. Після цього даний препарат регулярно з'являтися в останнього у продажу.

Примітки Редагувати

Див. також Редагувати

Появи Редагувати

Препарат «Ракета» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Fallout: New Vegas Official Game Guide. стор. 33