FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-FNV OWB
Icon disambig
Разведброня з'являється і в інших іграх.

Разведброня (англ. Recon armor) — броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Разведброня — це герметичний комбінезон з волокнистого азбесту, спроектований інженерами США. Він був розроблений як «поддоспешник» для силовий броні T-45d, і покриває все тіло. На комбінезоні є роз'єми, які підключаються сервосенсоры броні — таким чином броня повторює рухи свого оператора. Разведброня служить двом цілям — безпосередньо дозволяє користувачеві управляти силовий бронею, а також захищає м'які тканини носія від тертя і перегріву. На відміну від такого костюма для моделі T-51b, це забезпечує відмінний захист від вогнепальної та енергетичного зброї, в основному, завдяки термопрослойке, розсіює тепло, і волокнистому матеріалу асбесту.

Характеристики Редагувати

Ця броня забезпечує свого носія високої захистом, маючи при цьому порівняно низька вага і непогану міцність. Вона може бути відремонтована тільки за допомогою інших примірників разведброни або за допомогою фахівця. Також вона може бути полагоджена за допомогою китайської стелс-броні. Цей комбінезон також дає своєму носієві маленький бонус до скритності, оскільки щільно прилягає до тіла і не шарудить при русі.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

Хоч і мається на увазі, що цей комбінезон потрібно носити під силовий бронею, надіти його одночасно з силовою бронею не можна, можливо це упущення розробників.

Баги Редагувати

  • Іноді шолом і броню при покупці в стані нижче 50 % при наступному перегляді в інвентарі виявляються в ідеальному стані.
  • Якщо у вашому інвентарі вже є ця броня то після покупки у торговця Блейка може статися баг, що вона не з'явиться в інвентарі, залишається у торговця, купується лише з другого разу.

Галерея Редагувати

Див. також Редагувати

Разведброня Крістін з КС owbGametitle-FNV OWB