FANDOM

Gametitle-FO3

« Це Сховище 101, ваше світле майбутнє... під землею »

— Диктор радіо

Радіо Сховища 101 (англ. Vault 101 PA System[1]) — радіостанція Fallout 3, що веде мовлення у Сховище 101.

Опис Редагувати

Сигнал з'являється під час відзначення 10-річчя Самотнього Подорожнього, після того, як доглядач дає йому Піп-бой 3000.

На цій радіостанції транслюються інструментальна музика з дуже сильними радиопомехами, пропагандистські гасла, корисні поради, повідомлення про рівні радіації за стінами Сховища і різні цікаві факти. Слухати станцію мешканці можуть через гучномовці в комплексі Сховища і свої особисті Піп-бої.

Мовлення Редагувати

Музика Редагувати

Відтворення шість композицій з альбому «Essential Jazz Masters: Jazz Band Serenades невідомого автора.

  • Smoothing the Whole Thing Over
  • Slow Summer Swing
  • Just One of Those Things
  • Jump for Joy
  • Here Come the Cats!
  • And All the While i'm Loving You (Див. Відео)

Нагадування Редагувати

  • «Пам'ятайте: Сховище 101 і є Америка».
  • «Пам'ятайте: ваш „Піп-бой“ — не іграшка. При належному догляді і чищенні це пристрій буде вірно служити не тільки вам, але і вашим нащадкам».
  • «Пам'ятайте: Підземний депресивний синдром виліковний. При перших же симптомах зверніться до лікаря за антидепресантами».
  • «Пам'ятайте: тільки ви можете врятувати себе від виробничого травматизму. Належного використання і збереження всіх небезпечних інструментів — перша умова для виживання».
  • «Пам'ятайте: чисте сховище — здорове сховище. Під час дня планового спалення помістіть все сміття у відповідний мусоросжигатель».

Цікаві факти Редагувати

  • «Чи знаєте ви, що середня тривалість життя в добре керованому сховище — 92,3 року?»
  • «Чи знаєте ви, що з-за радіації і мутацій Сполучені Штати будуть непридатні для життя ще як мінімум три століття?»
  • «Чи знаєте ви, що ймовірність того, що Сховище стане непридатною для життя — один... 1763497?»
  • «Чи знаєте ви, що системи життєзабезпечення Сховища розраховані на 900 років безперебійної роботи?»
  • «Чи знаєте ви, що партнерство „Волт-Тек“ та „РобКо“ вважається найуспішнішим спільним підприємством за всю історію США?»

Повідомлення Редагувати

  • «Говорить Доглядач».
  • «Влада доглядача — абсолютна».
  • «Це Сховище 101, ваше світле майбутнє... під землею».
  • «Ідіть, не біжіть».
  • «Поточний рівень радіації — нульовий. Як завжди.

Після втечі Джеймса з Сховища на момент пробудження Самотнього Подорожнього Аматой радіостанція з інтервалом передає перешкоди c одній і тій же записом:

  • «Говорить Доглядач. Всім мешканцям сховища 101 прохання залишатися у своїх кімнатах. Напад радтараканів під контролем. Не чините перешкода службі безпеки сховища. З кожним, кого виявлять поза приміщення, будуть розбиратися. З усією строгістю. Це все».

Після того, як Самотній Мандрівник повернеться в Сховище і дізнається про повстанні, яке можна дозволити, можна почути нове повідомлення від нинішнього доглядача. Якщо до виходу з сховища Альфонс був убитий, то його замінить Ален Мак:

  • «Всі мешканці Сховища, помічені в зв'язках з так званими повстанцями, будуть заарештовані, допитані і суворо покарані. Порядок БУДЕ відновлено. Дисципліна БУДЕ відновлена. Охорони сховища дозволено при необхідності вести вогонь на поразку. Прошу вас, не доводьте до цього. Хіба ви не були щасливі? Хіба ми не були... сім'єю? Амата... Припини це безумство. Ти ставиш на карту життя всіх, щастя всіх. Повернися додому. Просто... повернися. І все буде як раніше».

В іншому випадку, якщо Альфонс не був убитий, то він по радіо оголосить більш тривалий повідомлення, додавши в кінці згадка про Амате:

Примітки Редагувати

  • Якщо вбити утримувача, повідомлення все одно буде транслюватися.
  • Також радіо транслюватиметься у провідній на Столичну Пустку печері після закриття двері сховища.
  • Сигнал радіостанції Сховища 101 пропадає, як тільки Подорожній виходить з Сховища на Столичну Пустку.
  • Якщо після виходу на Пустку знову повернутися в Сховище, сигнал радіостанції з'явиться знову, але чути тільки шум.
  • Після виконання квесту «Проблеми на домашньому фронті» ця радіохвиля залишиться у списку відображуваних і непрацюючих радіосигналів.

Поява Редагувати

Радіо Сховища 101 з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. PA — public announcement; рос. публічне повідомлення.

Відео Редагувати