FANDOM

Gametitle-FO3

Радіо Народної Республіки Америка (англ. People's Republic of America Radio) — китайська пропагандистська радіопередача (в оригіналі англійською мовою) Fallout 3.

Опис Редагувати

Спочатку до Великої війни агентами і шпигунами Народно-визвольною армією Китаю велася трансляція пропаганди про зниження морального бойового духу США і зниження припливу військовослужбовців у армію. Після світового ядерного конфлікту і руйнування країн залишки китайської армії до 2277 ріку продовжують трансляцію сигналу.

Місця прослуховування Редагувати

Зміст передачі Редагувати

Передача складається з трьох послідовних частин з парами довільно чергуються фраз.

Вступне повідомлення

  • Привіт всім пригнобленим від миролюбного китайського народу!
  • Всі миролюбні народи повинні об'єднатися, щоб покласти край агресії акул з Уолл-стріт!

Друге повідомлення

  • Чому ви і далі відправляєте своїх синів на смерть заради ваших хазяїв-капіталістів?
  • Ваші сини даремно гинуть на фронтах Аляски. Поверніть їх додому, поки не пізно!

Останнє повідомлення

  • Зграя жирних котів з Уолл-стріт і їх кровожерливі маріонетки з Вашингтона в ім'я власних інтересів загнали весь світ у вир війни! (перешкоди, перезавантаження повідомлення)
  • Чи зможуть ваші лідери захистити вас, коли впадуть бомби? Бандити з Уолл-стріт будуть шикувати разом зі своїми посіпаками, коли ви будете помирати! (перешкоди, перезавантаження повідомлення)

Поява Редагувати

Радіо Народної Республіки Америка з'являється тільки у Fallout 3.

Див. також Редагувати

За лаштунками Редагувати

  • Радіостанція відсилання до численних радіо-пропагандистським програмами, які мали на меті зламати моральний дух американців під час Другої світової, Корейської і В'єтнамської воєн. Текст радіопередачі нагадує китайську пропаганду Комуністичної партії під час Корейської війни, заявляючи про марність війни і розповідаючи, що вона ведеться на користь «Банд з Уолл-стріт»[2].
  • В оригіналі радіопередача зроблена зі стереотипним китайським акцентом, російської локалізації цього не помітно.

Примітки Редагувати

  1. Мовлення здійснює недоступний передавач, захований під цехом готової продукції. При використанні консольних команд можна вступити з ним у діалог, але ніяких тем для розмов немає.
  2. Розгортання станції в Америці, а не на фронті, нагадує методи підривної пропаганди часів Другої світової війни, наприклад, діяльність нацистської станції «Говорить Німеччина» (англ. Germany Calling), вещавшую на Великобританію і США, з ведучим, отримав прізвисько «Лорд Гав-Гав» (англ. Lord Хо-Хо), і роботу британського журналіста Деніса Сефтона Делмара (англ. Denis Sefton Delmer), організовував передачі на Німеччину.