FANDOM

Gametitle-FO2

« ...вони [гекони] не дуже люблять повзати цієї гидоти. І, треба сказати, я їх за це не звинувачую. Вона так пече, якщо потрапляє на шкіру. Однак це не заважає їм лизати цю чортову погань, як ніби це Брага Бакнера. »

Смайлі

Радіоактивна погань (англ. Radioactive goo) — ігровий об'єкт оточення Fallout 2.

Опис Редагувати

Радіоактивні відходи, що розлилися з проржавілих бочок. Опромінюють і наносять збиток при контакті. Для захисту необхідні гумові чоботи (інвентарі) або надіта силова броня.

Місцезнаходження Редагувати

Отруйні печери ~ Кламата.

Примітки Редагувати

  • Без захисту кожен крок по калюжі завдає 2 пункту утрати плазмою.
  • Обраного, який зробив по калюжах 15 і більше кроків без захисту, починається мутація, через 30 днів призводить до появи шостого пальця на нозі.
  • Враховуючи те , що для знаходження гумових чобіт у самих «Отруйних печерах» потрібно зробити не більше трьох кроків по калюжах, а також можливість отримання гумових чобіт мінімум в двох випадках по дорозі до печери від Арройо, отримати «шостий палець» досить проблематично.
  • Надіта броня з ПУ плазмі від двох і вище (в тому числі силова загартована і покращена обох модифікацій) дозволить уникнути шкоди здоров'ю, але не захистить від подальшої мутації.
  • Захист від опромінення дає лише стандартна силова броня T-51b.

Поява Редагувати

Радіоактивна погань з'являється тільки у Fallout 2.

Галерея Редагувати