FANDOM

Gametitle-FNV
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout: New Vegas

Icon disambig
Радскорпіон з'являється і в інших іграх.

Радскорпіон (англ. Radscorpion) — істота Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Мутований під впливом радіації і вірусу ВПЕ імператорський скорпіон[1]. Незважаючи на багаторазове збільшення розмірів, за будовою тіла радскорпіони практично не відрізняються від своїх довоєнних предків — такі ж характерні клішні-педипальпи і загнутий вперед і вгору хвіст-метасома, закінчується грушовидним члеником з голкою. Отрута, яке утворюється в останньому, у імператорських скорпіонів не був небезпечний для людини, але після мутації комахи[2] удар його жала може призвести до смерті жертви.

Види Редагувати

Поведінка Редагувати

Звичайні радскорпіони спочатку ворожі до людям, яо-гаям, Кротокрисам, роботам, браминам, собакам, койотам, пазурах смерті, нічним мисливцям, гігантським і вогненним мурашкам, касадорам, толсторогам і неодичавшим гулям, проте нейтральні по відношенню до диким гулям. Що стосується гігантських радскорпіонов, то вони спочатку нейтральні тільки своїм родичам, а на інших нападають.

В бою звичайні і дрібні підвиди не страшні, від них можна втекти і в сутичках вони слабкі противники, від їх ударів клішнями і жалом можна ухилитися, відступивши в сторони. Гігантські особини небезпечні в ближньому бою, однак від них можна втекти. Хоча вони і будуть наздоганяти біжить, атакувати вони будуть жалом, що дуже сильно знизить успіх на те, що вони потраплять в мета — коли радскорпіон атакує, він зупиняється на час атаки, а за цей момент «жертва» встигне відбігти на пару-трійку кроків. Якщо персонаж одягнений в середню або важку броню або має пошкодження нижніх кінцівок, це знизить швидкість бігу.

Використання Редагувати

У мертвих тілах радскорпіонов можна знайти отруйну залозу радскорпіона, яку можна потім продати або використовувати як інгредієнт для приготування як отрут, так і протиотрути на табірному вогнищі. Також ці залози можуть бути використані для приготування запіканки Рубі.

Поява Редагувати

Даний вид Радскорпіона з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Біблія Fallout 0
  2. Радскорпіони в іграх Fallout відносяться до класу Mutated Insect — мутованих комах, проте скорпіони — павукоподібні.
Істоти