FANDOM

Gametitle-FO2

Рада Міста Сховища (англ. Council of Citizens) — післявоєнна організація у Fallout 2.

Історія Редагувати

Рада був заснований за 110 років до подій Fallout 2, після того, як жителі Сховища 8 покинули його і почали будувати місто з допомогою ГЭКК. Через десять років будівництва посаду доглядача була скасована і організований Рада, головою якого став «найперший з Перших Громадян».

Пристрій Редагувати

У Раду ходять кілька чиновників під проводом Першого Громадянина. Незважаючи на єдиноначальність, всі члени ради можуть мати рівні права у веденні політики і прийняття указів. Будь-яке розпорядження Першого Громадянина або Громадянки може бути скасовано іншими членами Ради.

Після подій Fallout 2 Редагувати

Через кілька років після перемоги над Анклавом, Місто Сховища увійшов до складу Нової Каліфорнійської Республіки і, ймовірно, став столицею нового штату. Швидше за все, після цього верховна посаду в Раді змінилася з «Першого громадянина» на Сенатора чи Губернатора штату. Можливо, Рада Міста Сховища асимілювався з новим політичним устроєм і продовжив функціонувати в якості головного державного апарату всередині штату.

Поява Редагувати

Рада Міста Сховища з'являється тільки у Fallout 2.

Vault City Emblem
Vault City Emblem