FANDOM

Gametitle-FO3 TP

Піттсбурзський рейдер (англ. Pitt raider) — будь-який з безіменних рейдерів Пітта, солдатов організованою питтсбургской рейдерської угруповання, що знаходиться під контролем Ишмаэля Ашура у 2277 ріку.

Історія Редагувати

Після того, як Братство Сталі під проводом Оуена Лайонса і Генрі Кадена під час операції «Бич Божий» очистило більшу частину міста Пітта від наслідків троглодитского вірусу, частина жителів була об'єднана Ишмаэлем Ашуром. Ішмаель Ашур був паладином Братства Сталі, який брав участь в зачистці міста. Після одного з вибухів Ішмаель Ашур був контужений і завалений уламками, з-за цього товаришами з Братства Сталі вважали його загиблим, і таким чином він залишився в Піт.

Ашур прийшов в себе вже після того, як Братство Сталі покинуло Пітт — його витягли з-під уламків мародери, які сподівалися поживитися чим-небудь з його тіла. Завдяки своїй силовий броні він зумів не просто зупинити їх, але і вселити їм майже надприродний жах — і в 2277 році багато мешканців Пітта вважають колишнього паладина Братства Сталі богом. Підпорядкувавши місцевих жителів і реалізувавши потенціал оперативного сталеливарного заводу, він заснував місто і об'єднав навколишніх мародерів і рейдерів.

Через деякий час троглодитский вірус почав знову набирати силу і жителям міста довелося вдатися до работоргівлю, щоб підтримувати число робочих по мірі розвитку хвороби, яка багатьох перетворювала в трогів або зводила з розуму. Цей крок перетворив їх в основних покупців рабів з Столичного пустища і найбільшим замовником спільноти работоргівців Парадіз-Фоллз.

Ранги Редагувати

Питтсбургские рейдери на маленьких рівнях озброєні китайськими пістолетами і револьверами 32 калібру, іноді зустрічаються і з мисливськими рушницями. Рідко зі штурмовими гвинтівками.

Поява Редагувати

Піттсбурзський рейдер з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати