FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Підземелля.

Піттсбургське підземелля (англ. The Pitt underground) — локація The Pitt, додатку до Fallout 3.

Опис Редагувати

Піттсбургське підземелля служить місту електростанцією, що забезпечує електрикою Верхнє місто. Самотній Подорожній може потрапити туди через люк на заводському подвір'ї або через Верхній місто, однак обидва вони заблоковані. Питтсбургское підземеллі є місцем проживання великої кількості трогів.

Карта підземелля Пітта

1) Заводський двір 2) Верхнє місто 3) Термінал «Контроль освітлення Верхнього міста»

Вільна праця Редагувати

Якщо Самотній Подорожній, під час квесту «Вільна праця», вкрав дитини, Вернер, отримавши Марі, попросить героя вимкнути світло в Верхньому місті через термінал в питтсбургском підземелля, давши ключ, що відкриває люк на заводському подвір'ї. Після вимкнення світла, відкривається прохід з підземелля у Верхнє місто. Якщо Самотній Подорожній не вкрав Марі, тим самим вибравши шлях Ашера (він може знайти ключ в сховище Вернера), при цьому термінал не з'явиться і вихід з підземелля не відкриється.

Примітки Редагувати

У питтсбургском підземелля можна побачити покажчики, намальовані кров'ю. Якщо слідувати їм, то можна знайти зруйнований туалет, оточений чотирма конусами, під якими знаходяться протипіхотні міни.

Поява Редагувати

Піттсбургське підземелля з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

Галерея Редагувати