FANDOM

Gametitle-FO3 TP

Питтсбургское повстання (англ. Pitt Uprising) — подія історії світу Fallout, повстання питтсбургских рабів проти Ишмаэля Ашура і рейдерів Пітта.

Історія Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Бич Божий

Після військової операції столичного Братства Сталі, Пітт був спустошений. В ході зачистки міста, паладина Ашура, похованого живцем під уламками в результаті вибуху, вважали загиблим. Пролежавши деякий час в несвідомому стані і прокинувшись, Ашур зрозумів, що не встигне наздогнати своїх братів. Тому він прийняв рішення відновити місто, в особливості вцілілий металургійний завод. З того моменту, вселивши жах і повагу живим городянам і рейдерам, він проголосив себе владикою Пітта. Але з-за місцевою хвороби, інфекційного троглодитового виродження, люди, що тривалий час знаходяться в місті, починали хворіти і в кінцевому підсумку втрачати розум, перетворюючись на дикунів або, куди гірше, трогів. Також, майже з 100% вірогідністю, новонароджені діти ставали трогами в перші місяці життя. Тому Ашур прийняв для себе тверде рішення — поневолювати людей для примусової праці на заводі. Раби пригнані в Пітт з різних куточків Східного узбережжя, але більшість з них було продано работорговцами з Парадіз-Фоллз.

Icon disambig
Основна стаття: Вернер

У кінцевому рахунку Вернер, колишня права рука Ашура, спробував влаштувати переворот і захопити владу. Але після невдалої спроби сам потрапив у рабство. Будучи рабом, він задумав наступний переворот, але вже з участю рабів. Однак для виконання умислу йому потрібна була допомога.

Розвиток Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Вільна праця

Самотньому Подорожньому належить вирішити назрілу кризу на користь однієї із сторін. Але для початку, йому належить пройти шлях від раба до рейдера і отримати аудієнцію у Ашура.

Наслідки Редагувати

Залежно від дій Подорожнього, вирішиться подальша доля міста:

У разі стягнення влади Ашуром, Пітт поступово почне заново поповнювати кількість рабів. Пошуки ліків від ІТВ буде продовжено і швидше за все вакцина буде створена, а Верхнє місто не буде зруйнований трогами.

В разі захоплення влади рабами, Вернер і Медея встануть у влади міста і продовжать пошуки ліків. Район верхнього міста буде населений трогами, а раби продовжать працювати на заводі.

Примітки Редагувати

  1. Підтримка Ашура
  2. Підтримка рабів