FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2
Icon disambig
10-мм пістолет з'являється і в інших іграх.

« Самозарядний пістолет Colt 6520 10 мм. Після кожного пострілу зброя перезаряджається до тих пір, поки не закінчиться магазин. Хв. СЛ: 3. »

— Опис в Fallout

« Самозарядний пістолет Кольт 6520 калібру 10 мм При кожному натисканні на курок зброя автоматично перезаряджається, поки магазин не спорожніє. Тільки поодинокі постріли. Використовуються потужні 10-мм патрони. Хв. сила: 3. »

— Опис в Fallout 2

10-мм пістолет «Кольт» 6520 (англ. 10mm pistol Colt 6520, внутрішньоігрові назва — Пістолет 10 мм) — армійський самозарядний пістолет, який зустрічається у Fallout та Fallout 2 і повинен був з'явитися в Van Buren.

Опис Редагувати

Дуже міцне і ефективне зброю, розроблене ще в довоєнний час. У Сполучених Штатах 10-мм пістолети надходили на озброєння армійських підрозділів, поліції, а також були стандартною зброєю для співробітників служби безпеки Притулків.

Проста конструкція пістолета дозволяє використовувати сурогатні матеріали і підручний обладнання (що особливо важливо в умовах дефіциту ресурсів). Довговічність пістолета, його надійність і простий дизайн роблять його дуже популярним серед мешканців Пустки, для яких високотехнологічне зброю недоступно.

По всій видимості, це типове втілення в металі ідеї дешевого і надійного армійсько-поліцейського пістолета для масового виробництва військового часу («сержантського», оскільки офіцери і бійці спецпідрозділів у довоєнних США, безсумнівно, мали більш зручне і досконале зброю — наприклад, лазерні або плазмові пістолети).

У грі не є пріоритетним зброєю і зазвичай продається або викидається відразу після знаходження 10-мм пістолета-кулемета.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout Редагувати

  • Виходець з Сховища екіпірований цим пістолетом на початку гри. Додаткові патрони до нього можна знайти відразу на виході з Сховища, на трупі Еда.
  • На Тихоокеанському узбережжі США 10-мм пістолети зустрічаються в значній кількості і практично повсюдно.

Fallout 2 Редагувати

Примітки Редагувати

Характеристики пістолета визначають магазин в 12 патронів, хоча він зображений з барабаном на 8 (з стандартних 5-10). Можливо, геймплейний боєкомплект пістолета був збільшений в порівнянні з зображеним вже під час балансування Fallout.

Поява Редагувати

Пістолет 10 мм з'являється у Fallout, Fallout 2, a також повинен був з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Прототипом 10-мм пістолета послужив пістолет, намальований художником Geofrey Darrow на обкладинці створеного ним (спільно з Frank Miller) в 1990 році коміксу Hard Boiled.

Див. також Редагувати

Вогнепальну зброю і боєприпаси світу Fallout (стаття)

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
OutVB

Галерея Редагувати